Brett Martin ogłasza rebranding
25 Nov 2020 14:09

Sorry, this entry is only available in Polish. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

Jeden z globalnych dostawców specjalistycznych produktów z tworzyw sztucznych dla branż budowlanej, produkcyjnej, poligraficznej i ekspozycyjnej – firma Brett Martin stawia na nowy wizerunek. Nowa tożsamość korporacyjna zostanie wprowadzona w ciągu najbliższych miesięcy w ramach kompleksowego programu, który obejmie stronę internetową, kolorystykę, opakowania i materiały marketingowe.

Nowa marka została zaprojektowana tak, aby pokazać aktualną skalę firmy, jednocześnie wyrażając jej świeży, otwarty i ambitny styl. Odważniejszy i bardziej zdecydowany wizerunek, który będzie promowany na wszystkich rynkach w najbliższych miesiącach, ma  przełożyć się na nowe cyfrowe wsparcie dla klientów.

Nasza nowoczesna tożsamość odzwierciedla firmę, którą jesteśmy dzisiaj, z dynamiczną, rosnącą bazą klientów na całym świecie  - mówi Laurence Martin, dyrektor zarządzający w Brett Martin i wyjaśnia: Razem z naszymi pracownikami stale dążymy do doskonałości w oferowanych produktach i usługach i pozostajemy wierni wartościom, które kierowały naszą firmą przez ostatnie 60 lat.

Duncan Smith, dyrektor ds. sprzedaży dodaje: Nasza nowa tożsamość doskonale wyraża energię i możliwości Brett Martin. Jesteśmy znani w branży z innowacyjnego podejścia do zaspokajania zmieniających się potrzeb rynku. Nieustannie inwestujemy w nowe rozwiązania, mamy ludzi i wiedzę, aby dalej ulepszać naszą ofertę.

Wizerunek Brett Martin nie zmieniał się od prawie 30 lat. W tym czasie firma znacznie się rozwinęła, poszerzając gamę swoich produktów. Obecnie całkowity obrót przekracza 180 mln GBP i jest generowany na rynkach w Wielkiej Brytanii, Irlandii oraz w ramach światowej działalności eksportowej.

Brett Martin to jedyny w Wielkiej Brytanii producent pełnej gamy arkuszy z PVC, poliwęglanu, akrylu, styrenu i PETG. Firma zainwestowała w niskoemisyjne źródła energii w swoim głównym zakładzie produkcyjnym stawiając na dedykowane źródła wiatrowe i słoneczne, które pomogły jej przekształcić 50 proc. zużywanej energii w energię odnawialną.

 Na podstawie informacji firmy Brett Martin opracowała BZ