Stanisław Pieczara dyrektorem sprzedaży Ricoh Polska
5 Jan 2021 13:18

Sorry, this entry is only available in Polish. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

Stanisław Pieczara dołącza do zespołu Ricoh Polska. Obejmie nowo utworzone stanowisko dyrektora sprzedaży połączonych działów handlowych. Od ponad 20 lat jest zawodowo związany z obszarem urządzeń drukujących i usług IT. Przez ostatnie 15 lat pracował w strukturach Xerox zarządzając rynkiem systemów produkcyjnych w obszarze sprzedaży i marketingu oraz odpowiadając za współpracę z partnerami.

Ricoh od wielu lat konsekwentnie realizuje strategię cyfrowej transformacji rozwijając nowe produkty i usługi oraz inwestując w wybrane firmy sektora IT. Należy tu wspomnieć  Orbid, DataVision czy w ostatnich miesiącach zakup polskiej spółki Simplicity – powiedział Tomasz Nazaruk, prezes zarządu oraz dyrektor zarządzający Ricoh Polska. – Jesteśmy w fazie dynamicznego rozwoju i chcemy w pełni wykorzystać potencjał naszego zróżnicowanego portfolio, obejmującego urządzenia drukujące do biur, systemy produkcyjne, usługi IT czy nasze Service Operations Centre w Warszawie, w którym pracuje ponad 140 specjalistów i ekspertów zapewniających pierwszą i drugą linię wsparcia. Jednocześnie Ricoh poprzez swój 200-osobowy zespół Ricoh Business Services w Gdańsku wspiera europejskie operacje firmy. To pokazuje skalę inwestycji Ricoh na polskim rynku. Stanisław ze swoim wieloletnim doświadczeniem w sprzedaży kompleksowych projektów obejmujących wieloletnie umowy usługowe, najwyższymi umiejętnościami w zarządzaniu sprzedażą i szeroką wiedzą techniczną wesprze naszą organizację w osiągnięciu naszych celów.

Bardzo się cieszę, że dołączam do zespołu Ricoh – powiedział Stanisław Pieczarato wyjątkowa sytuacja, gdy firma działająca w branży urządzeń drukujących w takim tempie i z takimi sukcesami zdobywała tradycyjny rynek jednocześnie konsekwentnie i elastycznie budując zasoby oraz kompetencje w obszarze cyfrowej transformacji. Wśród najważniejszych zadań, jakie przede mną stoją, znajduje się wdrożenie strategii w kanale bezpośrednim i  partnerskim nastawionej na  transformację cyfrową, koncentracja zespołu na sprzedaży nowych usług, szczególnie w obszarze IT i Communication Services oraz uzyskanie pełnej synergii we współpracy z nowo zakupioną przez Ricoh spółką Simplicity.

Opracowano na podstawie informacji firmy Ricoh Polska