Produkty poligraficzne są coraz częściej zamawiane przez Internet. Jednym z wiodących dostawców na tym rynku jest drukarnia internetowa Onlineprinters. Firma zaopatruje już ponad milion klientów, a teraz wzmacnia swoją obecność w Polsce.
Widzimy duży potencjał sprzedaży w Polsce i dlatego w ostatnich miesiącach zwiększyliśmy nasze moce produkcyjne w zakładzie w Szczecinie, a także utworzyliśmy centrum kompetencji w zakresie wielkoformatowych druków reklamowych, takich jak roll-upy, ścianki wystawiennicze, czy banery. Oferujemy bardzo szeroki wachlarz materiałów drukowanych – informuje Roland Keppler, dyrektor zarządzający grupy Onlineprinters, do której należą również LaserTryk, lider na skandynawskim rynku druku online oraz Scandinavian Print Group. W zakładzie w Szczecinie produkcją materiałów drukowanych zajmuje się obecnie ponad 270 wykwalifikowanych pracowników. W ostatnich latach Onlineprinters zainwestował w tę lokalizację blisko kilka milionów euro.
Jednym z atutów drukarni internetowej jest bardzo zróżnicowana oferta produktów. Polscy klienci mają dostęp do takiego samego asortymentu produktów poligraficznych, jak wszyscy inni klienci Onlineprinters i od niedawna korzystają ze sklepu internetowego w nowej odsłonie graficznej. Asortyment obejmuje ponad 5 tys. produktów, w tym takie klasyki jak: ulotki, ulotki składane, plakaty, broszury, katalogi, kalendarze, naklejki oraz gadżety reklamowe. Nowością w ofercie są opakowania, które za pomocą konfiguratora online można zamówić w dowolnie wybranym wymiarze. Pudełka składane można także indywidualnie zaprojektować oraz zamówić je w małych ilościach.
Aktualnie drukarnia internetowa tworzy zespół sprzedaży w Polsce. Do Onlineprinters dołączyła Agata Stachurska, profesjonalistka z wieloletnim doświadczeniem w sprzedaży. Opiekuje się ona dużymi polskimi firmami i doradza w zakresie doboru produktów. Jej klientami są przede wszystkim agencje reklamowo-marketingowe, niezależni graficy i specjaliści od marketingu firm różnych branż. Z moich doświadczeń wynika, że w szczególności graficy i agencje marketingowe chętnie zaopatrują się w Onlineprinters, ponieważ cenią sobie wysoką jakość produktów, absolutną niezawodność dostawy oraz atrakcyjne ceny - mówi Agata Stachurska.
Grupa Onlineprinters należy do wiodących drukarń internetowych w Europie, zatrudnia ponad 1 660 pracowników i wyprodukowała w 2019 roku ponad 3,2 miliardy drukowanych artykułów reklamowych. Przedsiębiorstwo obsługuje ponad milion klientów w 30 krajach Europy, oferując ponad 5 000 produktów poligraficznych, począwszy od wizytówek, papieru firmowego poprzez katalogi i broszury aż do wielkoformatowych systemów reklamowych, na kompletnych stoiskach wystawienniczych kończąc. Klienci mogą szybko i łatwo zamawiać produkty poligraficzne online poprzez 22 sklepy internetowe dostępne w 10 językach przez 24 godz./dobę. Do grupy Onlineprinters należą także brytyjski lider usług drukarskich Solopress, wiodąca drukarnia na rynku skandynawskim LaserTryk oraz hiszpańska drukarnia Copysell.
Opracowano na podstawie informacji Onlineprinters