Prezentacja firmy Sun Chemical podczas virtual.drupa 2021
6 Apr 2021 10:26

Sorry, this entry is only available in Polski. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

W ramach virtual.drupa 2021 (20-23 kwietnia br.) zaplanowano szereg inicjatyw i wydarzeń znanych z ich dotychczasowej, „konwencjonalnej” odsłony. Jednym z nich jest drupa cube – cykl konferencji dedykowanych różnym aspektom produkcji poligraficznej. Gospodarzem jednej z nich będzie Peter Wülfert – technical director Sheetfed/OPV Offset Global w firmie Sun Chemical. 22 kwietnia o godz. 13:40 wystąpi on z prezentacją zatytułowaną „Farby drukarskie w świecie pełnym marek”. Udział w sesjach drupa cube, podobnie jak w całych „wirtualnych” targach drupa 20201, jest nieodpłatny. Niezbędna jest rejestracja na stronie https://virtual.drupa.de/

Nasza firma stara się być obecna na różnych wydarzeniach branżowych, zarówno globalnych, jak i lokalnych, będących okazją do spotkań z klientami, partnerami biznesowymi i technologicznymi. Targi drupa to od lat wielkie święto dla całej branży poligraficznej, odwołane w ubiegłym roku z powodu pandemii. Cieszymy się jednak, że organizatorzy zdecydowali się na powołanie do życia ich wirtualnej edycji, która chociaż w pewnym stopniu ma szansę zrekompensować brak tradycyjnego wydarzenia. Odbywające się tu sesje konferencyjne to doskonała okazja do przekazania sporej dawki wiedzy i informacji. Korzystamy z niej, by zaprezentować punkt widzenia Sun Chemical na ważne dla całej branży i jej odbiorców kwestie: znaczenie opakowań w zmieniającym się świecie, ich postrzeganie przez właścicieli marek i konsumentów, także w kontekście proekologiczności i bezpieczeństwa w użytkowaniu – mówi Piotr Góral, kierujący polskim oddziałem firmy Sun Chemical.

Anonsując swój udział w drupa cube i prezentację Petera Wülferta, Sun Chemical pragnie zwrócić uwagę na fakt, że opakowanie we współczesnym świecie pełni kilka funkcji. Po pierwsze, ma spowodować zainteresowanie konsumentów, także w odniesieniu do znajdującego się na nim brandu. To – zdaniem firmy – kluczowy moment dla właściciela marki, którego produkt znajduje się w punkcie sprzedaży detalicznej i ma przyciągnąć uwagę konsumenta, który każdego dnia dokonuje swoich wyborów zakupowych. Zastosowana do produkcji opakowania farba odgrywa bowiem znaczącą rolę w zwiększeniu efektywności i jego wyglądu, m.in. poprzez wizualną atrakcyjność, wprowadzenie efektów dotykowych czy zapewnienie interakcji z kupującym.

Kolejnym elementem decydującym o sukcesie sprzedażowym jest – jak argumentuje Sun Chemical - przekonanie konsumenta do „ukrytych” cech opakowania, w tym decydujących o jego bezpieczeństwie. Dotyczy to w dużej mierze opakowań na żywność – tu zaś znaczącą rolę odgrywa nie tylko sposób jej pakowania (np. w kontekście odporności na czynniki zewnętrzne), ale też właściwego doboru farby drukarskiej, bezpiecznej dla konsumentów. Firma zwraca też uwagę na takie aspekty jak wygoda w użytkowaniu czy zwiększająca się kompleksowość usług oferowanych przez punkty sprzedaży detalicznej, pozytywnie wpływające na interakcję z kupującymi.

Sun Chemical wymienia też ekologię jako jeden z kluczowych elementów, które brane są pod uwagę przez coraz większą rzeszę przedsiębiorców działających w szeroko rozumianym świecie komunikacji graficznej. Współczesne drukarnie muszą w tym kontekście nie tylko dostarczać, ale też odpowiednio adresować swoje rozwiązania, spełniające szereg wymogów środowiskowych. Tu – jak wskazuje Sun Chemical – farba drukarska jest istotnym elementem całego procesu, gdyż z jednej strony buduje wartość opakowania, z drugiej – może wpływać na jego proekologiczność.
Wszystkie te aspekty są obecne w naszej codziennej działalności – kontynuuje Piotr Góral. – Cel w odniesieniu do segmentu opakowań jest bowiem jasny: musimy wypracować nowe podejście do ich produkcji i - co więcej - należy uczynić to szybko. Podczas prezentacji zaplanowanej z myślą o drupa cube Peter Wülfert podzieli się swoimi spostrzeżeniami i doświadczeniami. Wskaże m.in. znaczenie farb drukarskich w odniesieniu do potrzeb rynku – zmian na nim zachodzących, coraz większej dywersyfikacji i presji czasowej. Zapraszamy zatem do udziału w tym niezwykle ciekawie zapowiadającym się przedsięwzięciu.
Więcej informacji na temat udziału Sun Chemical w drupa cube znajduje się pod linkiem https://events.drupa.de/de/veranstaltung/printing-inks-in-a-branded-world/

Sun Chemical w zmieniającym się świecie opakowań
Firma Sun Chemical, będąc jednym z liderów w obszarze farb i lakierów dla branży opakowań, posiada w ofercie wiele rozwiązań dedykowanych ich produkcji. Są wśród nich farby, lakiery, powłoki oraz inne produkty, przeznaczone do zadrukowywania różnego rodzaju powierzchni: papierowych, kartonowych, wykonanych z tworzyw sztucznych (m.in. folii), ale też szklanych czy metalowych.
Nasze portfolio predestynuje nas do bycia kluczowym graczem rynkowym w branży opakowań, zarówno z uwagi na jego wszechstronność, globalną obecność, jak i dostępność poszczególnych produktów, ale też proekologiczność. Producenci opakowań kartonowych, etykiet, puszek, butelek wykonanych ze szkła, ale też np. wykorzystujący rozwiązania w zakresie ochrony marki – to nasi naturalni partnerzy i odbiorcy produkowanych i dystrybuowanych przez Sun Chemical produktów. Zapraszamy do kontaktu z nami i z naszymi autoryzowanymi dystrybutorami, działającymi w całym kraju – podsumowuje Piotr Góral.


Opracowano na podstawie informacji firmy Sun Chemical