Cyfrowy ekosystem Heidelberga  
13 Apr 2021 10:16

Sorry, this entry is only available in Polish. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

Heidelberger Druckmaschinen AG (Heidelberg) przenosi cyfryzację swoich relacji z klientami, w tym usługi o wartości dodanej na wyższy poziom. Firma łączy wszystkie elementy ekosystemu w swoim nowym cyfrowym portalu dla klientów Heidelberg Plus.

Nowe, kompleksowe rozwiązanie łączy obecność w sieci za pośrednictwem strony internetowej, sklep internetowy, raporty wydajności, monitorowanie i aplikacje usługowe w sektorze produkcyjnym, a także oferuje dostęp do filmów instruktażowych i białych ksiąg na temat aspektów technicznych oraz aplikacji.

Rozwój w obszarach technologii chmurowej, IoT, dużych zbiorów danych i sztucznej inteligencji stworzył nowe możliwości, które Heidelberg będzie teraz systematycznie wykorzystywać, aby oferować klientom dodatkową wartość dodaną. Przykłady obejmują opracowanie pierwszych aplikacji opartych na sztucznej inteligencji, umożliwiających interaktywne doradztwo. Dzięki nim odbiorcy mogą dowiedzieć się, w jaki sposób zoptymalizować własne operacje, korzystając z doświadczeń firmy Heidelberg w zakresie dużych zbiorów danych. W przyszłości klienci będą mogli uzyskać dostęp do całego cyfrowego świata Heidelberga za pomocą pojedynczego logowania.

Zdigitalizowane relacje z klientami w połączeniu z atrakcyjnymi usługami o wartości dodanej są kluczem do nawiązywania wspólnych relacji biznesowych w cyfrowym świecie. Naszym celem jest, aby ekosystem Heidelberg Plus uprościł sposób, w jaki współpracujemy z klientami i zaoferował im większą wartość dodaną - wyjaśnia Ludwig Allgoewer, dyrektor sprzedaży i marketingu w firmie Heidelberg.

W ten sposób Heidelberg łączy istniejące aplikacje z nowymi usługami dla klientów. W przyszłości pojedynczy dostęp wystarczy do pełnego przeglądu wszystkich informacji i narzędzi, funkcji sieciowych oraz całego portfolio usług oferowanych przez tego producenta. Ułatwi to szybkie uzyskanie informacji, zakup towarów (eShop) i monitorowanie operacji. Ponad 1600 drukarń korzysta już z Heidelberg Assistant (HDA), uzyskując dostęp do swoich danych produkcyjnych. Aby to zrobić, użytkownicy muszą być zarejestrowani lub zakupić określone usługi (np. Maintenance Manager).

To, co już teraz cenią sobie klienci, to możliwość korzystania z urządzeń mobilnych do monitorowania pracy maszyny, zakupu materiałów eksploatacyjnych lub tworzenia zgłoszeń serwisowych. Zwykli użytkownicy HDA to zarówno duże firmy z lokalizacjami w dziesiątkach różnych krajów, jak i MŚP posiadające tylko jedną lokalizację - mówi Allgoewer, podsumowując korzyści dla klientów. Kluczowe elementy ekosystemu, takie jak HDA i eShop, bardzo się już rozwinęły. Łącząc te i inne istniejące aplikacje, a także integrując nowe, jeszcze bardziej zwiększymy korzyści dla naszych klientów - dodaje.

Heidelberg zaprezentuje nowy ekosystem Heidelberg Plus na tegorocznych targach China Print. Natomiast jesienią zostanie on pokazany w Print Media Centers w Niemczech, a także w Stanach Zjednoczonych, Japonii i Brazylii.

Opracowano na podstawie informacji firmy Heidelberg