Highcon wprowadza nowy model biznesowy
14 Apr 2021 08:47

Sorry, this entry is only available in Polish. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

Firma Highcon Systems poinformowała o wprowadzeniu na rynek nowych ulepszeń produktów i materiałów eksploatacyjnych oraz nowego modelu cenowego. Te nowe inicjatywy pozwolą użytkownikom Highcon Euclid i Beam na poprawę wydajności pracy i znaczne obniżenie kosztów, a także zaoferują nowy poziom wydajności cięcia i bigowania, co doprowadzi do zwiększenia wartości produktu i rentowności pracy.

Najnowsze aktualizacje Highcon zostały wprowadzone w odpowiedzi na opinie klientów z całego świata i mają wspierać ich w radzeniu sobie z wyzwaniami związanymi z pandemią, jak również z coraz bardziej konkurencyjnym otoczeniem, w którym poziom marż spada, a zróżnicowanie produktów ma kluczowe znaczenie.

Klienci oczekują od nas ciągłego udoskonalania produktów i wprowadzania ulepszeń przez cały cykl życia naszych urządzeń, a teraz wspieranie ich jest ważniejsze niż kiedykolwiek wcześniej. Uruchomione dziś inicjatywy po ich wdrożeniu u każdego z naszych klientów przyniosą natychmiastowe korzyści, ale także zapewnią sukces w przyszłości. Na przykład nasza nowa, ujednolicona platforma oprogramowania zapewni wszystkim klientom Highcon możliwość korzystania z naszych nieprzerwanych inwestycji w badania i rozwój narzędzi programistycznych w nadchodzących latach - komentuje Shlomo Nimrodi, dyrektor generalny Highcon.

Nowy model cenowy: Highcon wprowadza materiały eksploatacyjne i usługi w nowym pakiecie cenowym, umożliwiając spójną wycenę każdego zadania. Klienci zyskują prostotę, przewidywalność i spójność, które ułatwią im zrozumienie kosztów i podejmowanie lepszych decyzji biznesowych na przyszłość - a co najważniejsze, poczynienie znacznych oszczędności w całym procesie.

Austin Meissner, wiceprezes operacyjny w firmie Color Ink z amerykańskiego Sussex (Wisconsin), powiedział: Jesteśmy bardzo podekscytowani nowym modelem biznesowym Highcon dla materiałów eksploatacyjnych oraz folią i żywicą 5. generacji.

Nowe materiały eksploatacyjne: Highcon wprowadza również zestaw materiałów eksploatacyjnych DART 5. generacji (5thGDC), opracowany z myślą o poprawie jakości bigowania i skróceniu czasu narządu nowej pracy nawet o 20 proc. Dodatkowo wspiera on większy zakres płyt bigujących, co znacząco zwiększa możliwości zastosowań i gwarantuje, że gotowe produkty Highcon spełnią wymagania jakościowe głównych marek. Jak sama nazwa wskazuje, jest to piąta generacja materiałów eksploatacyjnych od momentu wprowadzenia Highcon Euclid, odzwierciedlająca lata inwestycji w badania i rozwój w celu optymalizacji specjalistycznych materiałów eksploatacyjnych służących do dynamicznego, cyfrowo sterowanego fizycznego bigowania.

Jak mówi Francois Boussioux z firmy Autajon/Haubtmann: Jesteśmy bardzo zadowoleni z jakości uzyskanej przez Highcon 5thGDC. Jakość zagniatania naszych prac osiągnęła nowy poziom, a linie zgięcia są jednolite i bez pęknięć. Dodatkowo skróceniu uległy czasy przezbrajania i znacznie zmniejszyło się zużycie taśm piankowych. W sumie widzimy ogromną poprawę.

System operacyjny: Highcon udostępnia nową, ujednoliconą wersję oprogramowania dla platform Euclid i Beam, zapewniając wszystkim swoim klientom nowe, ulepszone funkcje i możliwości. Klienci Highcon Euclid – niektórzy korzystający z rozwiązań Highcon od lat - będą obecnie mogli zaktualizować swój system operacyjny i sprzęt komputerowy do najnowszej wersji, zyskując optymalną wydajność produkcji w ramach rocznej umowy serwisowej.

Shlomo Nimrodi podsumowuje: Nasz biznes rozwija się bardzo szybko, ale nasza wizja niezmiennie koncentruje się na sukcesie klientów. A ponieważ jest to odpowiedź na wiele ważnych problemów, z jakimi borykają się nasza branża i cały świat, jednocześnie angażujemy się w uczynienie cyfrowego finiszingu wiodącą technologią.

Wierzymy, że przetwarzanie cyfrowe ma ogromną rolę do odegrania w sukcesie naszej branży dziś i jutro, począwszy od zwiększenia atrakcyjności na półkach sklepowych, przez radykalne zmniejszenie minimalnych ilości zamówień i ograniczenie zapasów, po możliwości recyklingu i atrybuty zrównoważonego rozwoju opakowań produktów.

Opracowano na podstawie informacji firmy Highcon