Muller Martini na Printing Expo
19 Apr 2021 10:29

Sorry, this entry is only available in Polish. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

Przygotowując się do nadchodzącego wydarzenia virtual.drupa firma Muller Martini przedstawia pięć nowych maszyn w ramach interaktywnej wystawy Printing Expo. Producent zaprojektował duży, 2-kondygnacyjny salon wystawowy, w którym znajduje się najnowocześniejszy sprzęt, a także przestrzeń dla gości, gdzie odwiedzający mogą poznać bliżej rozwiązania do wykończeń po druku.

Wśród prezentowanych urządzeń znajdują się: cyfrowe rozwiązanie do tworzenia bloków książek Sigma Line III, oklejarka Alegro,  linia do oprawy miękkiej Publica Pro, maszyna do szycia nićmi Ventura MC 160 oraz linia Diamant MC Digital.

Adrian Mayr, dyrektor ds. zarządzania projektami i marketingu korporacyjnego, stwierdza: Wirtualna wystawa Printing Expo zapewnia nam wyjątkową platformę do prezentacji najnowszych maszyn. Każdy szuka nowych sposobów komunikacji. Firma Muller Martini jest przekonana, że ​​najbardziej korzystamy z połączenia interakcji fizycznej i online. Inicjatywa platformy Printing Expo nie jest dla nas wyborem, ale szansą - jest to opcja uzupełniająca i przynosząca nam ogromne korzyści. Printing Expo pomoże zaprezentować nasze maszyny jak najszerszemu gronu odbiorców. Nasz udział w wystawie już teraz ma pozytywny wpływ na działalność firmy. Od listopada ubiegłego roku śledzimy i analizujemy statystyki, a liczby robią wrażenie. Dla nas to dowód na to, że obecność na Printing Expo była właściwą strategią. Rosnące zapotrzebowanie na spersonalizowane produkty drukowane powoduje zainteresowanie naszą najnowszą gamą urządzeń do wykańczania.

Firma Muller Martini współpracowała z zespołem projektowym Printing Expo przy tworzeniu swojego salonu wystawowego. Odwiedzający znajdą tu najnowsze maszyny Muller Martini, a także szczegółowe informacje na temat możliwości technicznych sprzętu oraz korzyści, jakich mogą oczekiwać z ich użytkowania.

Mayr kontynuuje: Zorganizowaliśmy wirtualne pokazy na stoisku, a dane dotyczące sprzedaży i potencjalnych klientów są dowodem na to, jak dobrze ta strategia działa. Zainteresowanie rośnie, a odwiedzających przybywa. Oferujemy im treści, które pokazują możliwości produkcyjne i wartość dodaną produktów. Na naszej stronie internetowej wyświetlamy również treści z linkami do Printing Expo, aby dostarczać informacje, które będą przyciągać i angażować użytkowników. Silne powiązanie z Printing Expo umożliwia nam dotarcie do nowych odbiorców.

Ostatecznym celem firmy Muller Martini jest przedstawienie pełnego portfolio produktów w internecie. Od ponad 70 lat firma dostarcza maszyny i rozwiązania systemowe dla przemysłu poligraficznego, zajmując wysoką pozycję wśród producentów wysokiej jakości, wytrzymałego sprzętu do wykańczania po druku.

Adrian Mayr komentuje: Wraz z tendencją do produkowania coraz krótszych serii w sposób efektywny kosztowo i wydajnie w ramach produkcji masowej, branża graficzna dostrzega duży potencjał w idei Przemysłu 4.0. Dzięki innowacyjnym maszynom umożliwiamy wykorzystanie rozwiązań przemysłowych do ekonomicznego wytwarzania zindywidualizowanych i zmiennych produktów poligraficznych. Nazywamy tę strategię rozwoju Finishingiem 4.0. Opiera się ona na 4 filarach: automatyzacji, łączności, zmienności i bezdotykowym przepływie pracy. Te filary stanowią podstawę zdolności wszystkich naszych maszyn do wytwarzania produktów o zmiennej zawartości i różnych wymiarach fizycznych.

Wayne Beckett, dyrektor Printing Expo podsumowuje: Sukces na Printing Expo jest przykładem korzyści płynących z możliwości, jakie dają różne kanały komunikacji. Firmy, które dostrzegają zalety wykorzystywania zarówno zasobów wirtualnych, jak i fizycznych do promowania siebie i angażowania odbiorców, czerpią wymierne korzyści. Printing Expo nie zostało zaprojektowane w celu zastąpienia wydarzeń na żywo, ale z potrzeby ich uzupełnienia. Powinienem dodać, że postrzegamy Printing Expo jako stałą okazję dla firm do inwestowania w cyfrowy zasób, który można wykorzystać do ich własnych cyfrowych kampanii marketingowych, takich jak np. virtual.drupa.

Opracowano na podstawie informacji firmy Muller Martini