MPS ujawni nową tożsamość marki
18 May 2021 12:33

Sorry, this entry is only available in Polish. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

Podążając za potrzebami rynku etykiet i opakowań, firma MPS planuje wprowadzić nową wizję korporacyjną i zmiany  tożsamości swojej marki. Zgodnie z hasłem: „Connect to Grow”, MPS umożliwia klientom uwolnienie pełnego potencjału maszyn drukarskich w celu uzyskania maksymalnej wydajności i maksymalnego zwrotu z inwestycji.

 

Atze Bosma, dyrektor generalny MPS: Drukarnie etykiet i opakowań elastycznych stoją obecnie w obliczu szybko zmieniającego się rynku z rosnącą presją cenową i wyższymi wymaganiami dotyczącymi jakości i elastyczności. Jednocześnie muszą radzić sobie z różnymi technikami drukowania, większą liczbą przezbrojeń i rosnącym niedoborem doświadczonych specjalistów. Niezależnie od tego, czy drukarze używają fleksodruku, offsetu czy hybrydowej maszyny drukującej, dążą do maksymalnej wydajności i maksymalnego zwrotu z inwestycji. Wymaga to wiedzy specjalistycznej, wykorzystania twardych danych oraz danych w czasie rzeczywistym pochodzących bezpośrednio z maszyn.

Wychodząc poza maszynę

Bosma kontynuuje: W branży etykiet i opakowań giętkich drukarnie rzadko gromadzą dane w czasie rzeczywistym. Informacje te są cenne; wiele maszyn pracuje znacznie mniej niż mogłyby. W praktyce obserwujemy stosunkowo niskie prędkości drukowania, wysokie poziomy odpadów i długie czasy przezbrojeń.

Naszą misją jest umożliwienie klientom MPS uwolnienia pełnego potencjału maszyn, przy pomocy rozwiązań MPS. Chodzi o uruchomienie solidnych, niezawodnych, wysoko wykwalifikowanych i wysoce zautomatyzowanych maszyn drukarskich, gotowych do pracy w trybie 24x7. Ponadto umożliwiamy klientom osiągnięcie najlepszej wydajności i maksymalnego zwrotu z inwestycji. Razem „wychodzimy poza maszynę”, zajmując się wszystkimi aspektami związanymi z procesem druku.

 „Grand Prix of Performance”

MPS organizuje wirtualne wydarzenie pt. „Grand Prix of Performance”, które odbędzie się 10 czerwca. Podczas spotkania specjaliści z ramienia MPS ujawnią strategie dalszego rozwoju firmy, zaprezentują nowe logo, a także zmieniony branding i nową odsłonę strony internetowej.

Częścią programu wydarzenia będzie blok pt. Performance Challenge: prawdziwa 8-godzinna zmiana produkcyjna, zapewniająca optymalną wydajność w tworzeniu rzeczywistych zadań związanych z etykietami i opakowaniami klientów przy użyciu strategii pit-stopów.

Menedżer ds. komunikacji marketingowej MPS, Inge Smolders, skomentowała nadchodzące wydarzenie: To wyzwanie będzie inne niż wszystko, co pokazaliśmy wcześniej. Będziemy prezentować w praktyce to, co deklarujemy - prawdziwą halę produkcyjną w naszym Centrum Technologii i Ekspertyz, realizację rzeczywistych zadań klientów, w tym pełne zmiany i kontrolę danych w czasie rzeczywistym. Cieszymy się, że możemy podzielić się naszym doświadczeniem w zakresie łączności i wydajności oraz pokazać, co idea „Connect to Grow” w praktyce oznacza dla naszych klientów.

W ramach czerwcowego wydarzenia uczestnicy będą mogli wziąć udział w bezpłatnych seminariach i rozmowach ekspertów, w tym posłuchać wypowiedzi byłego międzynarodowego kierowcy Formuły 1 i zwycięzcy 24-godzinnego wyścigu Le Mans, Jana Lammersa.

Możliwość rejestracji oraz dalsze informacje o programie wydarzenia są dostępne na stronie internetowej organizatora.

Opracowano na podstawie informacji firmy MPS Systems B.V.