Sympozjum Druku Online 2021
18 May 2021 09:41

Sorry, this entry is only available in Polish. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

Dziewiąta edycja sympozjum poświęconego branży druku online odbędzie się w tym roku w dniach 14 i 15 września w Monachium. Jak zapowiadają organizatorzy, program nadchodzącego wydarzenia będzie wyjątkowo zróżnicowany. Temat „Start Up and Print Online!" zapowiada koncentrację na przyszłości branży i podkreśla rolę innowacji oraz promowania młodych talentów. Dzięki sekcji „Insight Pitches” wybrane start-upy będą miały okazję zaprezentować się na międzynarodowej arenie i poszukać możliwości rozwoju.

Tegoroczni prelegenci będą przedstawiać swoje strategie i plany na przyszłość, dzieląc się doświadczeniami, wskazując trendy oraz kreując pomysły dla nowych rynków. Sympozjum zainauguruje Roland Keppler, dyrektor generalny firmy Onlineprinters, który wygłosi przemówienie pt. „Internationalisation of Online Print” („Umiędzynarodowienie druku online”).

Pozostałe prezentacje wygłoszą między innymi: Karim Bannour z Marktplatz1; Hanne Dinkel, CCDO w Spread Group; Georg Hansbauer z Testbirds; Ludovic Martin, niezależny konsultant; Andreas Otto, CEO PosterXXL; Thomas Völcker, dyrektor generalny TOPP Digital; Christian Weyer z Zaikio i Bernd Zipper z zipcon consulting, który zaprezentuje temat: „Rozwój i trendy w branży druku online 2021”.

Nowością będą prezentacje Insight Pitches, w ramach których reprezentanci start-upów mogą skorzystać z okazji i wziąć udział w specjalnym bloku tematycznym, promującym młode talenty. Zgłoszenia przyjmowane będą do 30 czerwca 2021 r. Organizatorzy wybiorą najciekawsze start-upy i najbardziej kreatywne zgłoszenia na początku lipca, dzięki czemu program będzie jeszcze bardziej zróżnicowany.

Współorganizator Bernd Zipper jest entuzjastycznie nastawiony do tego pomysłu: Dzięki temu dajemy młodym przedsiębiorcom z branży możliwość zwrócenia na siebie uwagi. Kto wie, może są genialne start-upy, o których nie mieliśmy okazji słyszeć, a zasługują na występ na wielkiej scenie? Chcemy dać tym młodym, kreatywnym umysłom szansę bycia zauważonym i wysłuchanym.

Od 2013 r. Sympozjum Druku Online towarzyszy szybko rozwijającej się branży druku online i każdego roku dostarcza nowych impulsów na przyszłość. Tegoroczny program reprezentuje ekscytujące czasy, w których obecnie żyjemy. Dzięki „Insight Pitches” możemy spodziewać się inspirujących historii sukcesu, które pokazują, że nawet „starsze firmy” mogą uczyć się od młodych przedsiębiorców – podkreślił Jens Meyer, współorganizator z ramienia printXmedia Süd.

Dzięki dwóm wieczornym wydarzeniom, Insider Get-Together i Networking Dinner, będzie wiele okazji do nawiązywania kontaktów. Decydenci będą mogli w swobodnej atmosferze wymieniać się pomysłami z potencjalnymi partnerami.

W poprzednich latach w sympozjum udział wzięli przedstawiciele firm takich jak: Avery Zweckform, Cewe, Cimpress, Deutsche Post, Elanders, Flyeralarm, Heidelberger Druckmaschinen AG, Hewlett-Packard, Koenig & Bauer, Landa Digital Printing, Livonia Print, MRM Global, Mymuesli, My Postcard, Onlineprinters, Picanova, Posterlounge, Sappi, Saxoprint, Spreadshirt, Viaprinto oraz Wir machen Druck.

Wydarzenie z udziałem 300 międzynarodowych uczestników ugruntowało swoją pozycję jako miejsce spotkań społeczności branżowej na całym świecie. Sympozjum druku online jest organizowane przez firmę konsultingową zipcon consulting GmbH specjalizującą się w doradztwie dla branży poligraficznej oraz Niemiecką Federację Przemysłu Poligraficznego i Mediów (bvdm).

Opracowano na podstawie informacji firmy zipcon consulting