Międzynarodowi producenci sitodruku, druku cyfrowego i tekstyliów przygotowują się do tegorocznych targów FESPA Global Print Expo, które odbędą się w dniach 12-15 października 2021 r. w centrum wystawienniczym RAI w Amsterdamie.
Po 18 miesiącach wirtualnych prezentacji, zdalnych premier produktów i webinarów dostawcy z entuzjazmem podchodzą do perspektywy bezpośredniego kontaktu z klientami i kontrahentami.
Uczestnicy targów będą mogli zapoznać się z innowacjami w zakresie sitodruku, druku cyfrowego, materiałów eksploatacyjnych, rozwiązań do zarządzania przepływami pracy i kolorami oferowanymi przez ponad 300 wystawców.
Odwiedzający FESPA Global Print Expo obejrzą rozwiązania renomowanych dostawców, w tym Złotych Sponsorów wydarzenia – firm Brother i Mimaki, a także: Agfa, Canon, Durst, Fujifilm, Han Glory i Roland DG. W gronie wystawców znajdą się też producenci podłoży do druku tacy jak: 3A, Ahlstrom Munksjö, Avery Dennison, Hexis i Re-board Technology AB; dostawcy rozwiązań w zakresie automatyzacji, przepływu pracy i zarządzania kolorami, firmy: Barbieri Electronic, Inedit, OneVision, ONYX Graphics i Print Factory; oraz dostawcy materiałów eksploatacyjnych: CHT Germany, Easy Inks GmbH i Sun Chemical.
European Sign Expo, jedne z wiodących europejskich targów oznakowań niezadrukowanych, ponownie odbędą się wspólnie z FESPA Global Print Expo. Wydarzenie, które zostanie zorganizowane w hali nr 2 w centrum konferencyjnym RAI, połączy profesjonalistów zajmujących się oznakowaniami ze specjalistami w zakresie: liternictwa, oznakowań cyfrowych i wymiarowych, grawerowania, podświetlanych wyświetlaczy i narzędzi LED. Imprezę wspierają między innymi European Sign Federation i sponsorzy EFKA oraz LEDIT YAKI.
Harold Klaren, international sales manager firmy EFKA, tak komentuje nadchodzące wydarzenie: FESPA Global Print Expo i European Sign Expo odgrywają zasadniczą rolę w łączeniu nas z odbiorcami. Imprezy pozwolą nam spotkać się z ponad połową klientów i przedstawicieli drukarń wielkoformatowych pod jednym dachem. Nie mielibyśmy okazji zobaczenia się z nimi w inny sposób.
Neil Felton, dyrektor generalny FESPA, komentuje: Ubiegły rok był wyzwaniem dla wszystkich i chociaż wirtualne wydarzenia umożliwiają społeczności zajmującej się drukiem specjalistycznym pozostawanie na bieżąco oraz dostęp do nowych produktów, wszyscy z entuzjazmem wypatrujemy spotkania na żywo. W całej branży widzimy oznaki regeneracji i uważamy, że październik to dobry czas, aby spojrzeć w przyszłość i skupić się na nowych aplikacjach.
Opracowano na podstawie informacji FESPA