Zdalne wsparcie z INKonnect
1 Jul 2021 08:00

Sorry, this entry is only available in Polish. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

Siegwerk, jeden z producentów farb i lakierów dla branży etykiet i opakowań wdraża rozwiązania zdalnego serwisu, aby jeszcze bardziej zwiększyć wydajność i zapewnić swoim klientom precyzyjnie dopasowane usługi wsparcia sprzedaży. Nowe rozwiązanie zdalnego serwisu pod nazwą "INKonnect" okazuje się być potrzebnym rozwiązaniem, nie tylko w czasie obecnego kryzysu, ale także w ciągle zmieniającym się globalnym krajobrazie usług i rosnącej popularności wsparcia na odległość.

Od ponad roku wielofunkcyjny i ponadregionalny zespół projektowy w firmie Siegwerk intensywnie pracuje nad ewaluacją i wdrożeniem nowoczesnych cyfrowych narzędzi wsparcia dla klientów Siegwerk w oparciu o ich specyficzne wymagania biznesowe. Cały projekt obejmuje wybór odpowiedniego oprogramowania i stopniowe wdrażanie infrastruktury IT, platformy edukacyjnej i odpowiedzialnych użytkowników kluczowych.

INKonnect bazuje na technologii rzeczywistości rozszerzonej (AR). Odpowiednie urządzenie wizualizacyjne, na przykład inteligentne okulary jest podłączone poprzez aplikację programową, umożliwiając w ten sposób ekspertom Siegwerk zdalną interakcję z klientami w czasie rzeczywistym. Urządzenie zapewnia użytkownikom natychmiastowe pole widzenia i pozwala ekspertowi widzieć to, na co patrzy technik. W ten sposób technicy mogą używać obu rąk do rozwiązywania problemów na miejscu, jednocześnie otrzymując porady i instrukcje od ekspertów Siegwerk. W rezultacie wzrasta produktywność i wydajność, a jednocześnie skraca się czas oczekiwania na reakcję, przestoje maszyn i tym samym spadają koszty. Co jest jeszcze ważniejsze, rozwiązania uwalniające obie ręce prowadzą do zwiększenia bezpieczeństwa. 

INKonnect jest dla Siegwerk dużym krokiem naprzód w zakresie obsługi klienta. Jesteśmy bardzo dumni, że udało nam się uczynić zdalny serwis standardową ofertą Siegwerk i że będziemy mogli dostarczać klientom naszą wiedzę fachową w jeszcze bardziej efektywny sposób - powiedział Peter Steinmetz, szef działu Global Technology Excellence, odpowiedzialny za projekt INKonnect w firmie Siegwerk. - Dzięki temu nowoczesnemu rozwiązaniu Siegwerk jeszcze bardziej umacnia swoje wysokiej jakości standardy w obsłudze klienta i po raz kolejny pozycjonuje się na przyszłość.

Nowe rozwiązanie zostało najpierw przetestowane w projektach pilotażowych. Od tej pory będzie ono dostępne dla docelowych grup pracowników Siegwerk na całym świecie i będzie nieustannie rozwijane przez zespół projektowy INKonnect.

Opracowano na podstawie informacji firmy Siegwerk