IM GROUP instaluje podwójną mieszalnię farb
22 Jul 2021 14:00

Sorry, this entry is only available in Polish. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

Niedawno przekształcona firma IM GROUP (dawniej Inkmaker Group) zakończyła instalację podwójnego mieszalnika farb w międzynarodowej centrali SAMOGRAPH w Sant'Anastasia w Kampanii we Włoszech.

Dwie stacje mieszania zostały zainstalowane w SAMOGRAPH  w celu zautomatyzowania i przyspieszenia produkcji. Stacje wyposażone są w legendarne głowice dozujące „Polare Offset” firmy IM GROUP, sterowane przez oprogramowanie grupy Inkpro. Głowice dozujące zdolne do dozowania do 20 barwników i dodatków mają wydajność do 30 litrów farb offsetowych, które można dozować do wiader lub beczek z precyzją do 0,1 g. Zautomatyzowana linia produkcyjna oferuje pełną identyfikowalność zgodną z certyfikatami ISO Food, rejestrację receptur, raportowanie produkcji oraz dostosowywanie parametrów dozowania w celu optymalizacji czasów i warunków produkcji. Jedna stacja przeznaczona jest do mieszania farb dla opakowań spożywczych, a druga do farb konwencjonalnych.

Jesteśmy bardzo dumni z tej instalacji; jest to niezwykle elastyczny i wydajny system, napędzany przez najnowocześniejszą technologię. Dzięki wysiłkom naszego wielokrotnie
nagradzanego zespołu ds. oprogramowania, Inkpro wyróżniło się jako lider w branży -
powiedział Alessandro Tallone, area sales manager z IM GROUP odpowiedzialny za zabezpieczenie projektu.

SAMOGRAPH to wiodący od ponad dwóch dekad producent i dystrybutor farb i materiałów do druku, specjalizujący się w technikach drukowania takich jak offset, UV, fleksografia i w druku dla branży spożywczej.

Precyzja zautomatyzowanego dozowania w połączeniu z szybkością produkcji i identyfikowalnością zleceń pracy dwóch stacji mieszania IM Group dała nam przewagę, której szukaliśmy - powiedział Salvatore Montella, dyrektor SAMOGRAPH. - Jakość i serwis zawsze stawiały IM GROUP powyżej konkurencji, a dzięki doświadczeniu tak wielu firm w ramach jednej grupy klienci zyskują jeszcze więcej.

Opracowano na podstawie informacji firmy Graw