Future Factory okiem Ipsos i Nomisma
23 Jul 2021 09:14

Sorry, this entry is only available in Polish. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

W czasach, gdy transformacja przebiega w bardzo szybkim tempie, niezbędne staje się zrozumienie rynku w celu przewidzenia jego przyszłych kierunków rozwoju. Szeroki dostęp do danych i informacji jest zatem niezbędny dla każdej udanej strategii przemysłowej.

Najbliższa edycja konferencji Future Factory odbędzie się 15 i 16 września 2021 w Mediolanie. Podczas wydarzenia Ipsos i Nomisma - jedne z wiodących firm zajmujących się badaniem rynku - przedstawią nowe spostrzeżenia, umożliwiające głębsze spojrzenie na trendy konsumenckie, w szczególności dotyczące kluczowych kwestii zrównoważonego rozwoju i społecznej odpowiedzialności biznesu.

Analiza zachowań konsumentów oraz czynników, które zmieniają nawyki i konsumpcję, odgrywa kluczową rolę w funkcjonowaniu wszystkich marek, zwłaszcza w tak strategicznym sektorze jak opakowania.

Zgodnie z hasłem przewodnim „Przyszłość w służbie człowieka” spotkaniu będzie przyświecała idea przyjrzenia się globalnym perspektywom kształtującym branżę opakowań. Według zapowiedzi organizatorów tematyka konferencji będzie dotyczyć między innymi: zrównoważonego rozwoju, kontekstu ekonomicznego i sił kształtujących branżę w latach 20., nowych form organizacji, społecznej odpowiedzialności biznesu, uwarunkowań prawnych i globalnych regulacji mających wpływ na funkcjonowanie sektora.

Konferencja Future Factory 2021, organizowana przez stowarzyszenie Acimga przy wsparciu ITA (Włoskiej Agencji Handlu), jest głównym wydarzeniem poprzedzającym targi Print4All zaplanowane na 3-6 maja 2022.

Opracowano na podstawie informacji Acimga