Nowy portal szkoleniowo-edukacyjny MarkAndy
5 Aug 2021 08:10

Sorry, this entry is only available in Polish. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

W połowie lipca br. pod adresem https://my.markandy.com ruszył nowy portal edukacyjno-szkoleniowy, przeznaczony dla klientów firmy Mark Andy. Jest on kontynuacją prowadzonego przez wiele lat z sukcesem projektu Mark Andy University, również skierowanego do użytkowników maszyn tego producenta. My.MarkAndy, po uprzedniej rejestracji i weryfikacji, zapewnia dostęp do bogatej bazy wiedzy na temat rozwiązań drukujących z oferty firmy. Zasoby portalu to m.in. niemal 500 filmów (uwzględniających poszczególne modele konwencjonalnych maszyn fleksograficznych i hybrydowych Mark Andy, bazujących na technologii cyfrowej) oraz materiały instruktażowe, obejmujące kwestie związane z obsługą, serwisowaniem i samodzielną naprawą urządzeń. Jak podaje firma, w pierwszych dniach po uruchomieniu portalu, zarejestrowało się w nim kilkuset klientów i liczba ta stale rośnie.

Portal My.MarkAndy jest kontynuacją docenianej przez wielu naszych klientów  projektu Mark Andy University – mówi Lena Chmielewska-Bontron, European Marketing Manager Mark Andy. – W nowej, odświeżonej wersji jest on – podobnie jak wspomniana platforma – skierowany do obecnych użytkowników maszyn naszej firmy. Aby korzystać z jego zasobów, należy się zarejestrować i przejść proces weryfikacji. Pierwsze dni po jego uruchomieniu wskazują, że na rozwiązanie to czekało wielu z nich – zainteresowanie portalem jest bardzo duże, codziennie odnotowujemy nowe zgłoszenia. Znajduje się tu wiele materiałów tekstowych i filmowych o charakterze szkoleniowo-edukacyjnym, pomocnych np. przy wymianie części czy kwestiach związanych z obsługą i konserwacją urządzeń drukujących Mark Andy pracujących w różnych technologiach.

My.MarkAndy.com to narzędzie –  jak podkreśla firma – działające w cyklu 24/7, przez wszystkie dni w roku. Dzięki temu jest wsparciem – przede wszystkim dla operatorów maszyn – dostępnym w każdej chwili, w dowolnym miejscu i czasie – kontynuuje Lena Chmielewska-Bontron. Z jednej strony pomaga w szybkim rozwiązywaniu doraźnych problemów czy podpowiada właściwy sposób postępowania (np. gdy niezbędna jest wymiana określonego elementu w maszynie bądź jego konserwacja), z drugiej – służy podnoszeniu kwalifikacji osób obsługujących dane urządzenie.

W sekcji „Video” znajduje się niemal 500 materiałów filmowych, prezentujących różne aspekty użytkowania maszyn fleksograficznych i cyfrowych/hybrydowych Mark Andy. Użytkownicy znajdą tu m.in. prezentacje ekranów sterowniczych i funkcjonalności poszczególnych modeli, filmy instruktażowe obrazujące samodzielne instalowanie oraz wymianę różnych elementów, czy też doroczny, prewencyjny przegląd urządzenia, jaki każdy z klientów może wykonać we własnym zakresie. Jest to bardzo przydatne, zwłaszcza w obecnej sytuacji, gdy wciąż mamy do czynienia z obostrzeniami występującymi w różnych regionach świata – podkreśla Lena Chmielewska-Bontron. – Wiele z dostępnych w ramach My.MarkAndy.com filmów ma charakter edukacyjny, pozwalając operatorom na samodzielne dokształcanie się i podnoszenie kwalifikacji.

Kolejna sekcja My.MarkAndy.com – „Manuals” – zawiera instruktażowe materiały tekstowe dedykowane poszczególnym maszynom z oferty Mark Andy. Z myślą o każdym modelu firma przygotowała trzy rodzaje broszur (dostępnych w formacie PDF). Pierwsza jest skierowana do operatorów maszyn,  druga dotyczy spraw związanych z wymianą części zamiennych, ostatnia – uwzględnia kwestie serwisowe. Dzięki temu użytkownik ma do dyspozycji cały pakiet instruktażowy dotyczący danej maszyny – mówi Lena Chmielewska-Bontron. – W połączeniu z sekcją „Video”, tworzy on kompleksową porcję wiedzy niezbędnej w codziennej eksploatacji naszych maszyn, zarówno fleksograficznych, jak i cyfrowych/hybrydowych.

Staraliśmy się by portal My.MarkAndy.com był jak najbardziej intuicyjny i łatwy w obsłudze. Stąd kilka funkcji pozwalających na sprawne poruszanie się po nim i znajdowanie właściwych treści. Jest tu zatem opcja wyszukiwarki, jak też zakładka „Ulubione”, gdzie można gromadzić niezbędne materiały i treści, a następnie do nich wracać gdy jest taka potrzeba. W przypadku dodatkowych pytań, dostępny jest formularz kontaktowy. Po jego wypełnieniu i opisaniu problemu, użytkownik wysyła go do zespołu obsługującego My.MarkAndy. Dzięki integracji portalu z naszym firmowym systemem ERP, zapytanie kierowane jest do działu serwisowego odpowiedzialnego za dany kraj i region, a jednocześnie – do przedstawiciela handlowego opiekującego się konkretnym klientem. Oznacza to, że np. drukarnia z Polski będąca użytkownikiem My.MarkAndy ma gwarancję, że jej zapytanie trafi do naszego, lokalnego oddziału. Mamy zatem nadzieję, że będzie to przydatne narzędzie dla wielu drukarń w kontekście codziennej eksploatacji maszyn Mark Andy – podsumowuje Lena Chmielewska-Bontron.

Opracowano na podstawie informacji firmy Mark Andy