hubergroup zapowiada globalną podwyżkę cen
27 Aug 2021 10:34

Sorry, this entry is only available in Polski. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

Firma hubergroup zapowiedziała globalną podwyżkę cen swoich produktów i uzasadniła decyzję „olbrzymim wzrostem” opłat za surowce i kosztów transportu. Poprzednia dopłata do cen produktów spółki z siedzibą w Niemczech miała miejsce w maju br. i była związana z gwałtownym wzrostem kosztów w łańcuchu dostaw.

hubergroup produkuje farby drukarskie do różnych zastosowań, w tym do druku komercyjnego, offsetu zwojowego i produkcji opakowań, a także lakiery i kleje PI do opakowań.

Przedsiębiorstwo stwierdziło, że przemysł farb do druku poważnie ucierpiał z powodu rosnących kosztów transportu i kluczowych surowców, w tym pigmentów takich jak dwutlenek tytanu, a także żywic i rozpuszczalników. Podkreśliło, że było zmuszone do podwyżki cen mimo prób pozyskania alternatywnych surowców oraz poszukiwania innych źródeł zaopatrzenia.

Dyrektor generalny Heiner Klokkers podkreślił, że satysfakcja klientów jest głównym priorytetem firmy. Aby upewnić się, że w przyszłości będziemy w stanie dalej oferować im najwyższej jakości farby do druku i surowce, w obecnej sytuacji jest niestety konieczne odzwierciedlenie znacznie wyższych kosztów zaopatrzenia w cenach naszych produktów - stwierdził. -

Nasz personel w terenie będzie wkrótce osobiście informował klientów o konkretnych działaniach i naturalnie będzie dostępny, by w każdej chwili odpowiedzieć na pytania.

W ubiegłym miesiącu organizacja British Coatings Federation ogłosiła, że perspektywy dla branży farb drukarskich pozostają pesymistyczne ze względu na spadek popytu. Na początku roku BCF ostrzegła, że dostępność surowców i podwyżki cen mogą stać się „największym problemem” w 2021 r.

Od początku roku branżowi dostawcy farb, papieru, płyt drukowych i materiałów eksploatacyjnych (np. cylindrów drukowych) wielokrotnie podnosili ceny i wprowadzali dopłaty do swoich produktów.

Opracowano na podstawie informacji firmy hubergroup