Canon przedstawia PRISMAprepare Go
15 Sep 2021 12:03

Sorry, this entry is only available in Polish. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

Po sukcesie oprogramowania do druku produkcyjnego linii PRISMA, Canon prezentuje PRISMAprepare Go – bezpieczne narzędzie służące do zlecania zadań i przygotowywania plików. Dzięki jego wykorzystaniu użytkownicy mogą kontrolować cały proces druku z dowolnego miejsca. Nowa aplikacja oferowana jest w formule software-as-a-service (SaaS) – miesięcznej opłaty za użytkowanie.

PRISMAprepare Go to narzędzie przeznaczone głównie dla niezależnych dostawców usług druku oraz zespołów odpowiedzialnych za druk w firmach. Jego użycie przyspiesza proces składania zleceń przez klientów oraz weryfikację złożonych zleceń pod względem technicznym, przed przystąpieniem do zadania.  Pozwala to unikać problemów związanych z nieprawidłowym lub nieokreślonym rozmiarem arkusza, niewłaściwym formatowaniem, krojem pisma czy rozdzielczością obrazów, a tym samym ogranicza liczbę kosztownych, błędnych wydruków i oszczędza czas.

Aplikacja została stworzona tak, by była prosta i intuicyjna. Do konfiguracji, obsługi i nadzoru nad PRISMAprepare Go nie jest wymagana specjalistyczna wiedza. Zgodnie z założeniem projektantów, w zaledwie kilka minut użytkownicy powinni nauczyć się sprawnie wykorzystywać to rozwiązanie. PRISMAprepare Go oferuje wsparcie dla urządzeń produkcyjnych Canon działających w oparciu o PRISMAsync, Fiery oraz Canon PDL, a także dla urządzeń innych marek, obsługujących standard JDF.

David Preskett, vice president, Document Solutions Sales, Canon Europe komentuje: Zarządzanie różnorodnymi, pilnymi zleceniami jest codziennym wyzwaniem stojącym przed małymi przedsiębiorstwami z branży druku, które, aby zachować rentowność, muszą jednocześnie utrzymywać relacje z obecnymi klientami i zabiegać o nowych. PRISMAprepare Go to nasz pierwszy produkt do organizacji zadań w modelu SaaS. Chcieliśmy, aby był on łatwy w obsłudze i dostępny na przystępnych warunkach dla każdej firmy zajmującej się drukiem, pragnącej zautomatyzować proces składania i przetwarzania zleceń oraz ich realizacji - bez konieczności inwestycji w skomplikowane oprogramowanie, lokalną infrastrukturę i kompetencje działu IT. Z kolei firmowym zespołom odpowiedzialnym za druk PRISMAprepare Go oferuje zupełnie nowy poziom automatyzacji, pozwalając im wykorzystać zaoszczędzony czas na wzbogacenie oferty dla swoich wewnętrznych klientów. Dzięki niskiej miesięcznej opłacie i zerowej opłacie startowej mali dostawcy usług druku i zespoły wewnętrzne w organizacjach mogą łatwo zrobić krok ku uproszczeniu procesów, udoskonaleniu swoich usług, redukcji błędów i przyczynić się do mniejszej ilości generowanych odpadów. W zamian mogą skupić się bardziej na rozwoju firmy i budowaniu relacji z klientami. Automatyzacja stała się właśnie dostępna dla każdego.

Klienci uzyskają dostęp do PRISMAprepare Go poprzez PRISMA Home – nowy centralny portal wszystkich rozwiązań i narzędzi chmurowych PRISMA. Serwis działa w oparciu o platformę Microsoft Azure i zapewnia niezawodny oraz bezpieczny dostęp do usług i magazynu danych PRISMA Cloud Storage, w którym użytkownicy mogą przechowywać pliki zleceń swoich klientów. Dostawcy usług druku mogą też z poziomu platformy nadzorować swoją subskrypcję, kontaktować się z przedstawicielami Canon i zarządzać swoimi wewnętrznymi kontaktami użytkowników.

Proste zlecenia on-line

W skład PRISMAprepare wchodzi również dostępny dla klientów prosty portal do składania zleceń online, który ułatwia ten proces tak po stronie odbiorców, jak i dostawców usług druku. Konfiguracja portalu jest niezwykle prosta. Dostawcy usług druku mogą dostosować i spersonalizować interfejs składania zleceń oraz tworzyć zarówno wewnętrzne profile administratorów i operatorów, jak i indywidualne konta klientów.

Funkcja drag-and-drop (przeciągnij i upuść) sprawia, że osoby zlecające zadania druku mogą łatwo przekazać do akceptacji i realizacji pliki PDF wraz z niezbędnymi instrukcjami. Dzięki możliwości śledzenia statusu zlecenia portal pozwala oszczędzać czas przez ograniczenie czasochłonnej komunikacji i wymiany wiadomości e-mail.

Dostawcy usług druku mają stały wgląd w napływające zlecenia, co upraszcza komunikację i eliminuje ukryte koszty interwencji oraz poprawek błędnie przygotowanych plików, zaś klienci doceniają możliwość przekazywania zamówień online. A to zachęca ich do ponownego korzystania z usług dostawcy i buduje lojalność.
Aplikacja PRISMAprepare Go będzie dostępna bezpośrednio u sprzedawców Canon oraz u oficjalnych partnerów producenta. Miesięczna, podstawowa subskrypcja zapewnia kompletną usługę, 10 GB dostępnej przestrzeni dyskowej oraz aktualizacje.

Opracowano na podstawie informacji firmy Canon