Bertelsmann i Heidelberg zacieśniają współpracę
17 Nov 2021 11:52

Sorry, this entry is only available in Polish. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

Bertelsmann Printing Group (BPG) zawarła dwie kolejne umowy subskrypcyjne z firmą Heidelberger Druckmaschinen AG (Heidelberg). W styczniu 2022 r. w zakładzie Mohn Media w Gütersloh rozpocznie pracę zregenerowany Speedmaster XL 162-8-P, a w lutym nowy Speedmaster XL 106-10-P+L. W ramach umów Subscription Smart Heidelberg będzie oferował firmie Mohn Media doradztwo i wsparcie w osiąganiu określonych celów wydajnościowych w ramach pięcioletniego partnerstwa w zakresie produktywności. Zakres umowy obejmuje usługi i zarządzanie zapasami wybranych materiałów eksploatacyjnych oraz części serwisowych.

Dzięki niedawno zawartej umowie BPG i Heidelberg zacieśniają partnerstwo, które sięga końca 2019 roku. To właśnie wtedy podpisano pierwsze umowy abonamentowe - przez Mohn Media w Gütersloh i innego członka Bertelsmann Printing Group, Vogel Druck w Höchberg. W lutym 2020 roku zaowocowało to uruchomieniem produkcji z wykorzystaniem maszyny Speedmaster XL 106-10-P+L w Gütersloh i Speedmaster XL 106-9-P+L w Vogel Druck.

Decyzja Mohn Media o kontynuowaniu współpracy z Heidelbergiem była rozważana już wiosną 2021 roku. Wyniki marcowej inspekcji potwierdziły spełnienie bardzo wysokich oczekiwań określonych we wstępnych umowach abonamentowych. Całkowita wydajność maszyny Speedmaster XL 106 w Gütersloh wzrosła w okresie od lutego 2020 do stycznia 2021 roku z 37 proc. do 56 proc. Do końca 2020 r. ta dziesięciokolorowa maszyna wydrukowała łącznie 55 mln arkuszy (OK sheet).

Opracowano na podstawie informacji firmy Heidelberg

Na zdjęciu: (siedzą od lewej do prawej) dr David Schmedding z firmy Heidelberger Druckmaschinen Vertrieb Deutschland i Dirk Kemmerer z Bertelsmann Printing Group; (stoją od lewej do prawej): Stefan Kuper z Heidelberger Druckmaschinen Vertrieb Deutschland, Roland Witte i Jörg Raschpichler – obaj z Mohn Media Mohndruck podczas podpisywania kontraktu