Epson sponsorem głównym cyklu Kids Run
2 Jun 2022 12:15

Sorry, this entry is only available in Polish. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

W miniony weekend w Szczecinie odbył się pierwszy z cyklu tegorocznych biegów dla dzieci pod nazwą Kids Run. Japoński producent drukarek i projektorów Epson z dumą - jako sponsor główny - wspiera ten największy w Polsce cykl imprez biegowych dla najmłodszych.

Zawody biegowe dla dzieci i młodzieży w wieku od 10 do 14 lat, połączone ze sportowym piknikiem, odbyły się w niedzielę 29 maja na Miejskim Stadionie Lekkoatletycznym w Szczecinie. To początek rodzinnych mityngów, które zaplanowano jeszcze w dziewięciu miastach: Krakowie, Katowicach, we Wrocławiu, w Zielonej Górze, Bydgoszczy, Gdańsku, Warszawie, Łodzi i Poznaniu.

Kids Run to nie tylko biegi, ale też piknik sportowy dla całej, aktywnej rodziny. Celem organizatorów  jest zachęcanie do ruchu, aktywności i zdrowego trybu życia. Dzieci mogą zatem spróbować swoich sił zarówno w koszykówce, piłce nożnej i siatkówce, jak i mniej popularnych sportach: pchnięciu kulą, skoku w dal czy strzelaniu z łuku. To świetna okazja, by zapoznać się z różnymi dyscyplinami sportowymi, a może nawet odkryć nową pasję. Dużo zabawy dostarczają zadania sprawnościowe, zespołowe lub indywidualne. W minioną niedzielę w zawodach wzięło udział prawie 700 młodych zawodników.

Od momentu swojego powstania w 2014 roku Kids Run jest imprezą dedykowaną dzieciom, której są głównymi bohaterami i gospodarzami – mówi Tomasz Makowski, szef cyklu Kids Run. To niezwykły sportowy piknik i atrakcyjny pomysł na aktywne spędzenie dnia w rodzinnym gronie. Chcemy zarażać miłością do sportu i pokazywać, że warto na stałe włączyć aktywność do życia przedstawicieli zarówno młodego, jak i starszego pokolenia. W ciągu 8 lat w naszych zawodach wystartowało ponad 20 tysięcy uczestników.

Sponsorem głównym tegorocznego cyklu jest Epson – japońska firma słynąca nie tylko z innowacji i nowoczesnych technologii, ale też z zaangażowania w działania proekologiczne i wspierania lokalnych społeczności. Dzięki wsparciu Epson uczestnicy zawodów mogli na miejscu wydrukować zrobione fotografie, wziąć udział w konkursach oraz zrobić sobie zdjęcie z… postacią Usaina Bolta. To właśnie ten najszybszy człowiek świata jest ambasadorem Epson i  promuje zalety druku w technologii atramentowej.

Podobnie jak Usain Bolt, także my w Epson wspieramy projekty rozwijające edukację i rozwój fizyczny dzieci i młodzieży. Zależy nam na zbudowaniu zaufania dzięki produktom, które pomagają społecznościom rozwijać się w mądry, zrównoważony sposób. Chcemy inspirować innych do realizowania swoich marzeń, niezależnie od tego, czy są duzi, czy mali. Serdecznie zapraszamy do udziału w cyklu Kids Run - gwarantujemy, że nie zabraknie dobrej zabawy – mówi Ewa Pytlak, koordynator marketingu w Epson Polska.

 Opracowano na podstawie informacji firmy Epson