Stoisko Fujifilm, Equinox i Fokina na FESPA 2022
22 Jul 2022 08:00

Sorry, this entry is only available in Polish. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

Współpraca między Fujifilm, Grupą Equinox i firmą Fokina przyniosła spektakularny efekt. Firma Fujifilm zrealizowała na targach FESPA 2022 swoją koncepcję planu dla szerokiego formatu, dzięki czemu jej stoisko było przez cały czas wypełnione gośćmi. W przygotowaniach do tego wydarzenia uczestniczyli jej wieloletni partnerzy — Grupa Equinox i firma Fokina.

 

Grupa Equinox, specjaliści od stoisk targowych, fachowo zaprojektowała i zbudowała stoisko Fujifilm o powierzchni 500 m2, które oferowało wystarczająco dużo miejsca na prezentację sześciu maszyn Acuity, salę konferencyjną, bar, otwartą część wypoczynkową i miejsce do przechowywania.

W tym samym czasie firma Fokina GmbH, klient Fujifilm i jeden z wiodących niemieckich dostawców wielkoformatowego druku fotograficznego, sitodrukowego, cyfrowego i tekstylnego, wydrukowała grafikę „Blueprint Live” wykorzystując w tym celu maszynę Acuity Ultra.

Wcześniejsza inwestycja firmy Fokina w model Acuity Ultra umożliwiła druk wysokiej jakości efektownych grafik i displayów „Blueprint Live” w rekordowym czasie, udowadniając zdolność maszyny do niezawodnego drukowania tego typu grafik w jakości wymaganej w przypadku wielkiego formatu (szerokość 5 m).

W sumie Fokina wydrukowała 71 grafik „Blueprint Live” na pięciu różnych typach nośników – o powierzchni 574 m2 – na maszynie Acuity Ultra: jeden baner; trzy woale; 12 standów podświetlanych; 51 standów z czarnym tłem; oraz cztery samoprzylepne grafiki ścienne.

Fantastyczny 24-metrowy baner, który zdobił hol wejściowy FESPA, zachwycił odwiedzających wydarzenie i informował o ważnej premierze nowych maszyn od Fujifilm.

Kevin Jenner, dyrektor ds. marketingu w Europie w dziale Wide Format Inkjet Systems w firmie Fujifilm, komentuje: Mamy pełne zaufanie do naszych produktów. Wiemy, że serie Acuity Ultra R1 i R2 są w stanie z łatwością poradzić sobie z obciążeniem zarówno pod względem jakości, jak i obsługi nośników. Oczywiście potrzeba też odpowiedniego partnera, który potrafi obsługiwać te maszyny i dotrzymywać bardzo napiętych terminów.

Zależało nam, aby obrazy były idealnie wyrównane, a nasze logo „Blueprint Live” zdecydowanie „wychodziło” z nośnika, co z pewnością im się udało. Byliśmy zachwyceni wynikami i współpracą między zaangażowanymi stronami.

Carl Criscione, dyrektor zarządzający Grupy Equinox, dodaje: Oczywiście wykorzystanie maszyn Fujifilm oznaczało fantastyczną jakość. Podsumowując, daliśmy przykład świetnej współpracy między nami oraz firmami Fujifilm i Fokina. Zestaw, który mieli, naprawdę zrobił różnicę.

Sven Breiter, dyrektor generalny firmy Fokina: Wydrukowaliśmy wszystkie grafiki tutaj w Niemczech na naszej maszynie Acuity Ultra. Wydruki były piękne i wszyscy byli bardzo zadowoleni z wyników.

Opracowano na podstawie informacji firmy Fujifilm