Festiwal Marketingu i Promo Show pozyskały zagranicznych partnerów
25 Jul 2022 07:00

Sorry, this entry is only available in Polish. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

Wydarzenia targowe Festiwal Marketingu, zaplanowane w dn. 14-15.09.2022 r. oraz Promo Show, które odbędzie się w dn. 08-09.02.2023 r., organizowane przez redakcję OOH magazine pozyskały nowych partnerów zagranicznych, którzy będą je wspierać medialnie.

Partnerstwo z zagranicznymi mediami i organizatorami imprez branżowych jest dla nas kluczowe, bo nasze wydarzenia mają charakter międzynarodowy - mówi Katarzyna Lipska - Konieczko z OOH magazine. – Obie imprezy kierowane są  zarówno do wystawców, jak i zwiedzających z zagranicy. Łącząc siły z branżowymi mediami z całego świata wspieramy wzajemnie nasze biznesy, przekazując informacje na większą skalę do potencjalnych odbiorców.

Nawiązaliśmy współpracę medialną z Euroexpo z Rumunii, organizatorem targów PRINT.TEXTILE.GIFTS Print&Sign, Textile Technology Show and Corporate Gifts Show’s, które odbędą się w dn. 04-07.10.2022 r. w Bukareszcie, kolejnym partnerem zostało niemieckie wydawnictwo Eppi, które organizuje targi HAPTICA w dn. 06.09.2022 r. i 15.03.2023 r. w Bonn -  dodaje Magdalena Wilczak z OOH magazine. - Niezmiernie cieszy nas zainteresowanie zagranicznych mediów, którzy chcą z nami kooperować. Świadczy to o tym, że nasze wydarzenia również zaczynają być zauważalne na międzynarodowych rynkach, co potwierdzają liczne rejestracje gości zagranicznych.

Przypominamy, że rejestracja na wrześniowe targi Festiwal Marketingu jest bezpłatna i możliwa tutaj.

Opracowano na podstawie informacji organizatora.