Nowy dyrektor ds. marketingu Wide Format Inkjet Systems Fujifilm
3 Aug 2022 09:12

Sorry, this entry is only available in Polish. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

Firma Fujifilm poszerzyła swój zespół Acuity, mianując Shauna Holdoma na stanowisko dyrektora ds. marketingu w dziale Fujifilm Wide Format Inkjet Systems.

Na nowym stanowisku Shaun, który ma ponad dwie dekady doświadczenia w branży, będzie odpowiedzialny za marketing nowych maszyn Acuity Ultra firmy Fujifilm, w tym Acuity Ultra Hybrid LED.

Rozległa wiedza Shauna na temat technologii druku – a w szczególności atramentów i przenoszenia atramentu – ma swoje początki w 1998 roku, kiedy dołączył on do firmy Lyson (obecnie część Nazdar) jako menedżer produktu, ponieważ był zaangażowany w rozwój atramentów rozpuszczalnikowych, w tym w przystosowanie ich do druku na podłożach PVC.  Następnie pracował z wieloma dużymi producentami OEM, rozwijając atramenty rozpuszczalnikowe i wodne do drukarek atramentowych.

Potem Shaun rozpoczął pracę w sektorze urządzeń drukujących, wspierając rozwój maszyn małoformatowych i rozszerzając rynek, na którym były sprzedawane.

Następnie spędził niemal pięć lat na stanowisku globalnego menedżera produktu w firmie Drytac produkującej produkty powlekane klejem, opracowując wyroby dla sektora graficznego i nawiązując jeszcze więcej kontaktów z liderami w tej dziedzinie.

David Burton, dyrektor ds. marketingu w dziale Fujifilm Wide Format Inkjet Systems: Nasze nowe maszyny Acuity już zapewniają szybkość, jakość i dobry stosunek jakości do ceny. Znajomość branży Shauna jest właśnie tym, czego nasz zespół potrzebuje, aby utrzymać silną pozycję rynkową marki w sektorze druku wielkoformatowego.

Komentując swoje nowe stanowisko, Shaun dodaje: Bardzo się cieszę, że mogę pracować dla Fujifilm, silnej marki, która w ciągu ostatnich 12 miesięcy całkowicie zmieniła swoją ofertę wielkoformatową.

W szczególności nowa marka Acuity ma ogromny potencjał rynkowy, który właśnie zaczyna być realizowany. Przyjmując wysoką jakość druku, nowoczesne drukarnie wielkoformatowe przede wszystkim szukają wszechstronności i wartości, dzięki czemu mogą przyjmować więcej zleceń, jednocześnie będąc pewnym solidnego zwrotu z inwestycji. Nowa gama Acuity spełnia oba te warunki i nie mogę się doczekać, aby przedstawić ją znacznie szerszej grupie odbiorców.

Kevin Jenner, dyrektor ds. marketingu w Europie w dziale Wide Format Inkjet Systems w firmie Fujifilm, komentuje: Shaun ma rozległą, cenną wiedzę na temat atramentów, ich rozwoju na przestrzeni lat i ich wykorzystania w różnych zastosowaniach. Dołącza do nas w ekscytującym czasie; tygodnie po FESPA 2022, gdzie nowe maszyny Acuity przyćmiły konkurencję. Cieszymy się, mając go u siebie i nie możemy się doczekać, aby wykorzystać jego pomysły na dalszy rozwój marki Acuity.

Opracowano na podstawie informacji firmy Fujifilm