Festiwal Inspiracji
21 Sep 2022 13:03

Sorry, this entry is only available in Polish. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

4100 zwiedzających i 232 wystawców, 2 dni marketingowych inspiracji, kilkaset oddanych głosów w konkursach branżowych i Gala Wystawców z uroczystym wręczeniem nagród POS STARS i Złoty Medal. Za nami Międzynarodowe Targi Reklamy i Druku - Festiwal Marketingu.

W dniach 14-15 września br. w EXPO XXI Warszawa swoją ofertę zaprezentowali dostawcy artykułów promocyjnych dla branży reklamy i marketingu oraz dostawcy mediów i maszyn. Ponownie w dwóch halach 232 wystawców miało okazję zaprezentować nowości na nadchodzące miesiące oraz - na okres świąteczny.

Cieszymy się, że udało nam się spotkać z naszymi top klientami i zaprezentować im szereg nowości. Każde spotkanie face to face jest dla nas cenne. Jeśli w drugim dniu targów brakuje nam katalogów, to kolejny dowód na udany udział. Dodatkowo bardzo energetyczny wieczór branżowy, który kolejny raz zbliża członków rynku reklamy, to kolejna wielka zaleta – mówi Marcin Szulc, dyrektor handlowy Easy Gifts, jeden z wystawców targów.

Branżowe konkursy

Targom jak co roku towarzyszyły branżowe konkursy. Do konkursu Super Gift zgłoszono rekordową liczbę – 123 gadżety reklamowe! Konkurs wyróżnił artykuły promocyjne prezentowane podczas targów, odznaczające się funkcjonalnością i nowoczesną koncepcją. Zwiedzający targi Festiwal Marketingu mogli głosować w konkursie na nagrodę publiczności dla najlepszego gadżetu reklamowego. W tym roku, była to druga odsłona targów, pierwsza – głosowanie internetowe miało miejsce przed targami.

Kolejną odsłonę miał też konkurs POS STARS – na najlepsze displaye reklamowe. W konkursie głosowało jury, a także zwiedzający, którzy wybrali najlepsze według nich POS-y. Wybierano także nagrodę publiczności, wyniki można zobaczyć TUTAJ

Jak co roku wystawcy zgłaszali innowacyjne produkty, maszyny i oprogramowania, jakie będą prezentować na targach w ramach konkursu Złoty Medal. O wyborze danej innowacji decydowały takie cechy jak: nowoczesność zastosowanych rozwiązań w odniesieniu do rozwiązań światowych, innowacyjne technologie lub rozwiązania, szczególne zalety ekonomiczne w zakresie zakupu i eksploatacji (cena, koszty eksploatacji i serwisu, koszty utylizacji), pozytywne oddziaływanie produktu na środowisko, wysoka funkcjonalność produktu czy jego estetyka. Uroczyste wręczenie nagród miało miejsce podczas gali.

Konferencja dla druku i poligrafii - Marketing MIX

W oba dni targowe odbyła się konferencja dla dyrektorów i właścicieli drukarń. Podczas trzech godzinnych prelekcji eksperci mówili o brandingu, sprzedaży i motywacji pracowników. Łukasz Murawski prowadził prelekcję o tym, „Jak sprawić, aby klienci kupili od Ciebie, a nie od konkurencji?”, Piotr Tytoń poprowadził panel ekspercki Effective Team Management, a Karol Froń: Jak motywować doświadczony zespół handlowy?

Wieczór ze świątecznym akcentem

Jak co roku i tym razem wystawcy spotkali się na uroczystej, wieczornej gali. Podczas oficjalnej części imprezy rozdane zostały nagrody w konkursie POS STARS, a także - po raz pierwszy - Złote Medale. Motywem przewodnim tegorocznej imprezy było „Christmas Party”. Następnie wystawcy mieli okazję porozmawiać o biznesie (i nie tylko) w kuluarach Bank Club.

Kolejna edycja wydarzenia odbędzie się w dniach 13-14 września 2023 r. w EXPO XXI Warszawa.

www.festiwalmarketingu.pl

Opracowano na podstawie informacji organizatora