Xeikon Café Graphic Arts
21 Sep 2022 11:44

Sorry, this entry is only available in Polish. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

Firma Xeikon, jeden z wiodących na rynku dostawców cyfrowych rozwiązań produkcyjnych, organizuje specjalne wydarzenie, aby zaprezentować szeroką gamę rozwiązań graficznych dostępnych dzięki technologii druku cyfrowego. Wydarzenie Xeikon Café Graphic Arts odbędzie się w dniach 5 i 6 października 2022 r. w siedzibie firmy w pobliżu Antwerpii w Belgii.

Aby rozpocząć ostatni kwartał tego roku, chcemy zaoferować wszystkim profesjonalistom zajmującym się drukiem wyjątkową okazję do zainspirowania się tym, co Xeikon ma do zaoferowania — powiedział Dimitri Van Gaever, dyrektor ds. rynku w firmie Xeikon.

Główną prezentację poprowadzi specjalista w zakresie druku online i ekspert branżowy Bernd Zipper, który opowie, przed jakimi wyzwaniami i możliwościami staną drukarnie komercyjne w nadchodzących latach. Przeszłość już pokazała, że ​​przemysł poligraficzny jest niezwykle odporny. Czemu? Ponieważ druk odgrywa kluczową rolę w tworzeniu trwałej komunikacji - komentuje Bernd Zipper. - Cyfryzacja druku pomoże drukarniom zachować elastyczność i rozwijać nowe aplikacje. Ponadto wesprze osiąganie celów zrównoważonego rozwoju – dodaje.

Podczas wydarzenia uczestnicy będą mogli zobaczyć pokazy na żywo prezentujące zastosowania następujących modeli: Xeikon SX30000 z szeroką gamą komercyjnych aplikacji do druku, Xeikon CX500, Xeikon CX300 i Xeikon PX3300 do trwałych oznakowań podłogowych.

Co więcej, uczestnicy będą mieli okazję zobaczyć, jak firma Xeikon buduje swoje maszyny oraz przejrzeć stoiska partnerów branżowych, aby być na bieżąco z najnowszymi trendami. Bazując na przyjaznej dla środowiska technologii, producent opracował kompleksowe rozwiązania do wielu zastosowań na rynkach graficznych, które znajdują się w czołówce cyfrowej transformacji branży.

Podczas Xeikon Café odwiedzający będą mogli śledzić informacje o innowacjach dla sektorów: druku książek, oznakowań punktów sprzedaży i handlu detalicznego, wysyłek bezpośrednich, dekoracji ściennych oraz druku etykiet.

W ciągu ostatnich dwóch lat wprowadziliśmy kilka innowacji, ale oczywiście biorąc pod uwagę okoliczności, nie mogliśmy zaprezentować ich na żywo, aby klienci mogli dotknąć i poczuć nadruk oraz zyskać pewność inwestowania — kontynuował Dimitri Van Gaever. - Dzięki tej inicjatywie umożliwiamy branży poligraficznej spotkanie się, zobaczenie, jak nasze rozwiązania działają w duchu wizji „odkrywaj, ucz się, łącz” i doświadczenie przyszłości cyfrowej produkcji w grafice – podsumował.

Opracowano na podstawie informacji firmy Xeikon