Kornit Digital rozszerza ofertę druku na żądanie
22 Sep 2022 09:13

Sorry, this entry is only available in Polish. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

Firma Kornit Digital i marka zrównoważonej mody YesAnd połączyły siły z Fashinnovation, platformą zaprojektowaną w celu wspierania innowacji w branży modowej, rozpoczynając współpracę w zakresie drukowania bezpośredniego na odzieży (DTG).

Kolekcja YesAnd i Fashinnovation została zaprezentowana na początku tego miesiąca podczas wydarzenia Fashinnovation Worldwide Talks, gdzie dyrektor generalny Kornit, Ronen Samuel wystąpił jako główny prelegent z prezentacją zatytułowaną „Moda na żądanie dla zrównoważonej przyszłości”.

W ramach współpracy firmy YesAnd i Kornit Digital stworzą cyfrowe, drukowane na żądanie, certyfikowane, ekologiczne produkty, wykorzystując projekty graficzne autorstwa artystów, celebrytów, wpływowych osób, muzyków, VIP-ów modowych i organizacji pozarządowych.

Celem współpracy jest minimalizacja zużycia odpadów, wody, chemikaliów i energii przy jednoczesnym realizowaniu działań na rzecz klimatu, wydajności produkcji i zrównoważonych innowacji.

Marci Zaroff, założycielka i dyrektor generalna firmy YesAnd, powiedziała: Cieszymy się, że możemy rozwijać modę z dwoma niesamowitymi partnerami, którzy podzielają moją pasję i zaangażowanie w kreatywność, społeczność, współpracę i świadomość. Przez pryzmat projektowania, od rolnictwa po kulturę popularną musimy przyjąć perspektywę potrzeby regeneracji, obiegu zamkniętego i zaawansowanej technologii. Nadszedł na to czas.

Ronen Samuel dodał: Ta strategiczna współpraca jest doskonałą okazją do zaprezentowania potęgi cyfrowej produkcji na żądanie oraz tego, jak może ona wyzwolić nowe poziomy kreatywności projektantów w celu realizacji ich ostatecznych wizji. Jest to również odzwierciedlenie płynnego sposobu, w jaki skuteczniej łączymy projektantów bezpośrednio z konsumentem.

Teraz można odwrócić scenariusz na podaż i popyt – nie sprzedawać tego, co już zostało wyprodukowane, ale produkować to, co zostało sprzedane. Jesteśmy podekscytowani możliwościami, jakie przyniesie ta współpraca.

W maju podczas London Kornit Fashion Week, wydarzenia zorganizowanego przez izraelskiego producenta odzieży i tekstyliów, firma przedstawiła swoje plany przekształcenia łańcucha dostaw w branży modowej i radykalnego zmniejszenia ilości odpadów poprzez umożliwienie drukarzom skierowania produkcji na rynki lokalne.

Opracowano na podstawie informacji portalu Print Week