Canon na targach Retail Show  
14 Nov 2022 12:31

Sorry, this entry is only available in Polish. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

Projekty, które uatrakcyjnią każdy sklep i lokal usługowy. Plakaty, które natychmiast przyciągną wzrok przechodniów. Ulotki, które nie trafią do kosza. Na listopadowych targach Retail Show w Warszawie Canon odsłoni tajemnice druku w dziedzinie reklamy i marketingu.

 „Wyróżnij się lub zgiń” – to tytuł książki Jacka Trouta, który przeszedł już do historii szeroko pojętego brandingu. Choć od czasu wydania minęło ponad 20 lat, a w tym czasie tytułowa dewiza zdążyła zyskać szerokie grono zwolenników oraz krytyków, nie ulega wątpliwości, że to właśnie przykucie uwagi klienta stanowi najważniejsze zadanie każdego marketingowca. A dzięki technologii mamy dziś dużo większe pole do popisu niż jeszcze parę lat temu.

Tworzenie profesjonalnych, przyciągających uwagę plakatów, ulotek czy bannerów wcale nie musi być trudne – twierdzi Tomasz Miękus, product developer w Canon Polska. – Będziemy o tym przekonywali podczas zbliżających się targów Retail Show, gdzie pokażemy odwiedzającym nasze rozwiązania do prostego, wydajnego i wyrazistego druku wielkoformatowego. Będą to zarówno urządzenia, jak i oprogramowanie – zaznacza przedstawiciel firmy Canon.

Kolor sezonu? Fluorescencyjny róż!

Na tegorocznych spotkaniach branży druku nie da się nie zauważyć jaskrawych, przyciągających wzrok plakatów w kolorze jasnego różu. Wszystko dzięki rodzinie ploterów Canon imagePROGRAF GP, które pojawiły się na rynku w pierwszej połowie roku i umożliwiły stosowanie zupełnie nowego, fluorescencyjnego atramentu. Teraz flagowy model imagePROGRAF GP-4000 będzie można dokładnie obejrzeć i przetestować na Retail Show, czyli Międzynarodowych Targach Wyposażenia Sklepów. To miejsce nieprzypadkowe, bo właśnie sklepy i punkty usługowe mogą szczególnie skorzystać z wydruków w wyjątkowym, widocznym z daleka kolorze. Oprócz zastosowania wyjątkowo szerokiej gamy kolorystycznej, imagePROGRAF GP-4000 cechują także wysoka wydajność i dodatkowe funkcje zabezpieczenia danych. To szczególnie istotne w czasach, gdy cyberbezpieczeństwo odmieniane jest przez wszystkie przypadki – podkreśla Tomasz Miękus.

PosterArtist - intuicyjne projektowanie plakatów

Ale same techniczne możliwości druku nie byłyby wystarczające, gdyby nie oprogramowanie, które umożliwia właścicielom sklepów proste tworzenie profesjonalnie wyglądających projektów graficznych. To właśnie PosterArtist – aplikacja bezpłatnie udostępniona przez Canon w przestrzeni chmurowej.

Użytkownik ma do dyspozycji tysiące szablonów, czcionek, grafik i zdjęć. Funkcja „Auto Design” pomaga początkującym twórcom w rozwinięciu ich wyobraźni, ale też wspomaga bardziej zaawansowanych grafików, wyraźnie oszczędzając ich czas. Z kolei ulepszone opcje współdzielenia zadań z innymi użytkownikami oraz wysoki poziom bezpieczeństwa cyfrowego (zarządzanie uwierzytelnianiem odbywa się przez konto Canon ID) sprawiają, że PosterArtist doskonale spisuje się w warunkach pracy zdalnej i hybrydowej. Jak najlepiej wykorzystać te wszystkie możliwości? Opowiedzą o tym eksperci podczas Retail Show.

Wytrzymałość? Do sprawdzenia w praktyce

Rozmawiając o wydrukach marketingowych warto poruszyć także temat wytrzymałości materiałów. W przypadku materiałów promocyjnych wykorzystywanych w handlu kluczowa jest ich odporność na warunki atmosferyczne oraz kontakt z większą liczbą ludzi. Dlatego podczas Retail Show 2022 zaprezentujemy nasze najbardziej wytrzymałe podłoża i atramenty – mówi Tomasz Miękus.

I dodaje, że o tym, jak można je zastosować w praktyce, będzie świadczyło samo stoisko Canon: druk ozdobi nawet jego ściany i podłogi.  Nasi goście będą mogli naocznie przekonać się, jak atrakcyjny może być druk w przestrzeni handlowej. Będą mogli dotknąć wydruków i osobiście sprawdzić ich wytrzymałość – zachęca przedstawiciel Canon Polska.

Targi Retail Show 2022 odbędą się w dniach 23 i 24 listopada w centrum Expo XXI w Warszawie. Wstęp na targi jest bezpłatny po wcześniejszej rejestracji na stronie: http://www.retailshow.pl/pl/rejestracja

 Opracowano na podstawie informacji firmy Canon