Druk bezpośrednio na odzieży – czy warto w niego inwestować?
28 Mar 2023 08:00

Sorry, this entry is only available in Polski. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

Szeroko rozproszone, międzynarodowe łańcuchy dostaw nie są dostosowane do potrzeb współczesnych internetowych konsumentów kierujących się podejściem widzę-kupuję.

Kiedy prowadzisz sklep internetowy, „miejsce na półce” jest praktycznie nieograniczone, ale fizyczna produkcja każdej rzeczy, aby zapewnić zgodność ze stanem magazynowym, jest z natury powolna, uciążliwa i w żadnym stopniu nie przyczynia się do rozwiązania problemu odpadów. Właśnie tam odpowiedni proces produkcji cyfrowej spotyka się z wyzwaniami stawianymi przez zakupy cyfrowe.

Cyfrowa technologia produkcji DTG (direct-to-garment) zapewnia markom, producentom i dostawcom usług druku niezbędną wszechstronność, aby mogli produkować na żądanie, minimalizując ryzyko zapasów i oferując konsumentom jakość i różnorodność. Wprowadzając jednoetapowy proces produkcji, który eliminuje potrzebę obróbki wstępnej i końcowej, firma Kornit Digital sprawia, że to jeszcze lepszy interes.

 

Jej systemy wykorzystują ekologiczne farby pigmentowe kompatybilne z nieograniczoną liczbą znanych i popularnych tkanin, stosowanych przez wiele typów nabywców. T-shirty, bluzy z kapturem, kombinezony, kurtki, elastyczne spodnie do jogi… wystarczy wybrać kolor i jeśli wzór można renderować na ekranie, można go też wydrukować na danej odzieży z imponującą dokładnością kolorów.

Wykorzystując prawdziwy potencjał produkcji cyfrowej, producenci tacy jak Ty będą generować mniej śmieci i więcej zysków w kolejnych latach. Więcej informacji na stronie www.kornit.com.

Artykuł sponsorowany