Znamy plan hal targów drupa 2024
15 Sep 2023 13:01

Sorry, this entry is only available in Polski. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

Na stronie internetowej targów został opublikowany interaktywny plan hal targów drupa 2024, potwierdzający lokalizacje i wielkość stoisk zajmowanych przez największych branżowych producentów i dostawców.

Pierwsze od ośmiu lat targi drupa odbędą się w Messe Düsseldorf i potrwają od wtorku 28 maja do piątku 7 czerwca 2024 roku, a największe stoiska zostały zarezerwowane przez firmy Koenig & Bauer i HP. Niemiecki producent zarezerwował dużą część hali 16, w pobliżu swojego partnera technologicznego Durst Group, natomiast firma HP zarezerwowała praktycznie całą mniejszą halę 17. 

Plan hali pokazuje kilka nieprzydzielonych stoisk w niektórych z dziewiętnastu hal, w tym w nowych „cyfrowych” halach 8a i 8b. Organizatorzy twierdzą, że nadal są w trakcie rejestracji wystawców i widzą duże zainteresowanie, więc baza będzie się nadal zapełniać w nadchodzących miesiącach. Łączna liczba potwierdzonych do tej pory wystawców nie została ujawniona.

W ubiegłym miesiącu potwierdzony został udział firmy Canon - producent był nieobecny na wstępnej liście wystawców, ale będzie wystawiał się w hali 8a. Głównym nieobecnym jest na ten moment Langley Holdings i jego spółka zależna Manroland Sheetfed.

Landa ponownie będzie wystawiać się w hali 9, podczas gdy Heidelberg i jego partnerzy powrócą do hali 1. Wiele innych hal jest zdominowanych przez chińskich i dalekowschodnich wystawców. Hala 7 jest w całości poświęcona nowemu obszarowi „DNA - Drupa Next Age”; zapewni on start-upom platformę, na której będą mogły zaprezentować się międzynarodowej publiczności ekspertów.

Tymczasem obszar Drupa Cube w hali 6 będzie poświęcony takim tematom jak opakowania, tekstylia i zrównoważony rozwój, a uczestnicy otrzymają dogłębny wgląd w istotne dla tych segmentów rynku tematy i potencjalne obszary wzrostu.

Cyfryzacja będzie jednym z głównych punktów przyszłorocznego wydarzenia, obejmując sztuczną inteligencję, łączność i otwartość na nowe produkty w dziedzinie zastosowań przemysłowych. Tematy zrównoważonego rozwoju, w tym gospodarka o obiegu zamkniętym, efektywność energetyczna i ochrona zasobów, również znajdą się w programie.

Obecny poziom rezerwacji i pozytywne opinie, które otrzymaliśmy, potwierdzają, że globalny przemysł poligraficzny i opakowaniowy po raz kolejny polega na drupie jako swojej platformie biznesowej i najważniejszym na świecie miejscu spotkań branżowych – komentuje Sabine Geldermann, dyrektor targów drupa w Messe Düsseldorf. - Z około 80 proc. międzynarodową frekwencją wystawców w porównaniu z 2016 r., drupa zajmuje wyjątkową pozycję jak na aktualne, popandemiczne światowe standardy. Zakres, różnorodność oraz sposób prezentacji innowacji są wyjątkowe i po raz kolejny zapewnią wgląd w przyszłość tej branży. Dzięki idealnym warunkom wystawcy i odwiedzający będą mogli intensywnie nawiązywać kontakty i realizować przyszłościowe projekty.

Więcej informacji na temat targów można znaleźć na stronie: drupa.com.

Opracowano na podstawie informacji portalu Printweek