Nowa platforma networkingu na targach drupa
22 Sep 2023 13:00

Sorry, this entry is only available in Polski. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

Organizatorzy przyszłorocznych targów drupa zaplanowali uruchomienie specjalnej strefy drupa next age, której zadaniem będzie przygotowanie sceny dla młodych talentów z branży poligraficznej i opakowaniowej.

 

Partnerzy przedsięwzięcia – Deborah Corn i Frank Tueckmantel dzięki swojemu wieloletniemu doświadczeniu i wiedzy branżowej przyczynią się do zorganizowania i zaprojektowania tego wyjątkowego pokazu technologii.

Wielu młodym firmom trudno jest nawiązać właściwe kontakty i ugruntować na rynku swoje rozwiązania. Dla tej grupy docelowej drupa stworzyła specjalną platformę: drupa next age (dna). Tutaj młode talenty, start-upy i ale też przedsiębiorstwa o długim stażu mogą nawiązywać kontakty na równych zasadach, znajdować partnerów do współpracy i wymieniać się innowacyjnymi pomysłami biznesowymi. Dla niektórych uczestników jest to szansa, aby po raz pierwszy w życiu zaprezentować się międzynarodowej, profesjonalnej publiczności.

W dzisiejszej erze cyfrowej jest jedna rzecz, której technologia nie może zastąpić: komunikacja osobista – wyjaśnia Frank Tueckmantel, który wraz z Deborah Corn jest odpowiedzialny za kształtowanie programu drupa dna. Oto dlaczego marketing twarzą w twarz ma znaczenie: żaden tweet, Snap ani czat nie zastąpią prawdziwego kontaktu międzyludzkiego. W marketingu twarzą w twarz liczy się widoczność i zaufanie. Co więcej, interakcja osobista sprzyja zaangażowaniu. Z tego powodu jestem zaszczycony i podekscytowany możliwością współpracy z drupą i pracą nad programem drupa dna 2024. Mam nadzieję, że nawiążę kontakt z wieloma uczestnikami, którzy wezmą udział w największym spotkaniu, jakie ma do zaoferowania nasza branża.

Plug-and-Play

W przyszłym roku targi drupa skupią się na koncepcji przejrzystego stoiska z elastycznymi modułami i technologią Plug-and-Play. Prezentacje, dyskusje panelowe i wywiady na scenie uzupełnią przestrzeń wystawienniczą w hali 7.0, zapewniając idealne forum do pozyskiwania inwestorów za pomocą nowych modeli biznesowych, rozwiązań produktowych i technologii. Tematy przewodnie obejmą między innymi: wytwarzanie przyrostowe, sztuczną inteligencję, nowe materiały, elektronikę drukowaną, usługi zdalne, nowe modele biznesowe i projektowanie procesów. Obecnie zainteresowane firmy mogą rejestrować swój udział w forum jako wystawca, sponsor lub prelegent.

Drupa dna to okazja dla nowych firm, nowych pomysłów i świeżych perspektyw, które uformują i zdefiniują przyszłość druku – potwierdza Deborah Corn. Nasz program ma na celu zapewnienie sceny dla rozmów skupionych na technologii, narzędziach i ludziach, którzy popychają branżę do przodu i tworzą wyjątkowe możliwości biznesowe dla łańcucha wartości w obszarze komunikacji graficznej. Zachęcam wszystkich, aby podczas targów drupa zatrzymali się w hali 7.0 i rozpoczęli tworzenie dochodowej przyszłości.

Opracowano na podstawie informacji organizatora