Unitedprint.com współpracuje z Pexels.com
30 Sep 2023 16:15

Sorry, this entry is only available in Polski. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

Unitedprint.com, przedsiębiorstwo e-commerce działające w sektorze druku i mediów, ogłosiło kilka ekscytujących innowacji przeznaczonych dla swoich marek Easyprint.com i print24.com. Oprócz uruchomienia interaktywnych wizualizacji podglądu produktów 2D i 3D firma rozszerza swoją ofertę dzięki partnerstwu z Pexels.com, firmą należącą do Canva.com, a także udostępnia swoim użytkownikom ponad 12 milionów szablonów premium.

Współpraca z Pexels.com

We współpracy z Pexels, spółką zależną firmy Canva.com, Easyprint rozszerza swoją ofertę o 3 miliony zdjęć stockowych, do których bezpłatny i nieograniczony dostęp mogą uzyskać użytkownicy realizujący własne projekty. To partnerstwo pozwoli naszym klientom wynieść kreatywność na zupełnie nowy poziom, bez żadnych kosztów – podkreśla Fabian Frenzel, CEO Unitedprint.com SE.

We współpracy z Pexels, spółką zależną firmy Canva.com, Easyprint rozszerza swoją ofertę o 3 miliony zdjęć stockowych. Korzystając z ponad 12 milionów darmowych szablonów użytkownicy mogą całkowicie swobodnie projektować nie tylko swoje produkty z nadrukiem, ale także szeroką gamę produktów cyfrowych.

Ponad 12 milionów szablonów dla produktów cyfrowych i drukowanych
Korzystając z ponad 12 milionów darmowych szablonów dostępnych na Easyprint.com, użytkownicy mogą całkowicie swobodnie projektować nie tylko swoje produkty z nadrukiem, takie jak ulotki, pocztówki i wizytówki, ale także szeroką gamę produktów cyfrowych. Cyfrowe zaproszenia, kartki okolicznościowe czy posty w mediach społecznościowych – wybór jest praktycznie nieograniczony.

 

Innowacje w zakresie wizualizacji 2D/3D
Oprócz wspomnianych ekscytujących nowych funkcji, Unitedprint.com wprowadza innowacyjne wizualizacje podglądu produktów 2D i 3D. Funkcja ta umożliwia użytkownikom przeglądanie i udostępnianie spersonalizowanych produktów drukowanych w fizycznym środowisku, a także animowanych w trzech wymiarach na ekranach komputerów stacjonarnych i urządzeń mobilnych. Użytkownicy mogą obracać swoje udostępniane produkty o 360 stopni w trójwymiarze, co umożliwia intuicyjny podgląd pod każdym kątem.

Połączenie wysokiej jakości zdjęć stockowych, szerokiej gamy bezpłatnych szablonów projektów produktów cyfrowych i drukowanych oraz interaktywnych wizualizacji 2D/3D wyróżnia naszą ofertę na rynku – wyjaśnia Fabian Frenzel. – Umacnia to naszą pozycję jednego z wiodących europejskich dostawców usług web-to-print.

Unitedprint.com wprowadza innowacyjne wizualizacje podglądu produktów 2D i 3D. Użytkownicy mogą obracać swoje udostępniane produkty o 360 stopni w trójwymiarze

Perspektywy
Unitedprint.com zamierza w przyszłości zintegrować rzeczywistość rozszerzoną (AR) ze swoimi cyfrowymi platformami sprzedaży detalicznej. Pozwoli to użytkownikom na nakładanie wizualizacji 3D swoich niestandardowych wydruków w świecie rzeczywistym za pomocą urządzeń mobilnych, oferując wzbogacające i przyjemne wrażenia zakupowe.

Unitedprint.com SE to innowacyjna firma zajmująca się technologią e-commerce, prowadząca globalną działalność w zakresie projektowania, marketingu, druku i publikacji. Zatrudniając około 300 pracowników na całym świecie, oferuje szeroką gamę produktów i usług w dziedzinach: fotografii, projektowania wnętrz, klubów/gastronomii/hoteli, ceramiki, tekstyliów, druku wielkoformatowego, eventów, materiałów promocyjnych, technologii reklamowych i wielu innych.

Opracowano na podstawie materiałów Unitedprint.com
Tłumaczenie: TK