Unitedprint.com, przedsiębiorstwo e-commerce działające w sektorze druku i mediów, ogłosiło kilka ekscytujących innowacji przeznaczonych dla swoich marek Easyprint.com i print24.com. Oprócz uruchomienia interaktywnych wizualizacji podglądu produktów 2D i 3D firma rozszerza swoją ofertę dzięki partnerstwu z Pexels.com, firmą należącą do Canva.com, a także udostępnia swoim użytkownikom ponad 12 milionów szablonów premium.
Współpraca z Pexels.com
We współpracy z Pexels, spółką zależną firmy Canva.com, Easyprint rozszerza swoją ofertę o 3 miliony zdjęć stockowych, do których bezpłatny i nieograniczony dostęp mogą uzyskać użytkownicy realizujący własne projekty. To partnerstwo pozwoli naszym klientom wynieść kreatywność na zupełnie nowy poziom, bez żadnych kosztów – podkreśla Fabian Frenzel, CEO Unitedprint.com SE.
Ponad 12 milionów szablonów dla produktów cyfrowych i drukowanych
Korzystając z ponad 12 milionów darmowych szablonów dostępnych na Easyprint.com, użytkownicy mogą całkowicie swobodnie projektować nie tylko swoje produkty z nadrukiem, takie jak ulotki, pocztówki i wizytówki, ale także szeroką gamę produktów cyfrowych. Cyfrowe zaproszenia, kartki okolicznościowe czy posty w mediach społecznościowych – wybór jest praktycznie nieograniczony.
Innowacje w zakresie wizualizacji 2D/3D
Oprócz wspomnianych ekscytujących nowych funkcji, Unitedprint.com wprowadza innowacyjne wizualizacje podglądu produktów 2D i 3D. Funkcja ta umożliwia użytkownikom przeglądanie i udostępnianie spersonalizowanych produktów drukowanych w fizycznym środowisku, a także animowanych w trzech wymiarach na ekranach komputerów stacjonarnych i urządzeń mobilnych. Użytkownicy mogą obracać swoje udostępniane produkty o 360 stopni w trójwymiarze, co umożliwia intuicyjny podgląd pod każdym kątem.
Połączenie wysokiej jakości zdjęć stockowych, szerokiej gamy bezpłatnych szablonów projektów produktów cyfrowych i drukowanych oraz interaktywnych wizualizacji 2D/3D wyróżnia naszą ofertę na rynku – wyjaśnia Fabian Frenzel. – Umacnia to naszą pozycję jednego z wiodących europejskich dostawców usług web-to-print.
Perspektywy
Unitedprint.com zamierza w przyszłości zintegrować rzeczywistość rozszerzoną (AR) ze swoimi cyfrowymi platformami sprzedaży detalicznej. Pozwoli to użytkownikom na nakładanie wizualizacji 3D swoich niestandardowych wydruków w świecie rzeczywistym za pomocą urządzeń mobilnych, oferując wzbogacające i przyjemne wrażenia zakupowe.
Unitedprint.com SE to innowacyjna firma zajmująca się technologią e-commerce, prowadząca globalną działalność w zakresie projektowania, marketingu, druku i publikacji. Zatrudniając około 300 pracowników na całym świecie, oferuje szeroką gamę produktów i usług w dziedzinach: fotografii, projektowania wnętrz, klubów/gastronomii/hoteli, ceramiki, tekstyliów, druku wielkoformatowego, eventów, materiałów promocyjnych, technologii reklamowych i wielu innych.
Opracowano na podstawie materiałów Unitedprint.com
Tłumaczenie: TK