Wraz ze swoim partnerem „New C” drupa tworzy nowy format prezentacji: pięciodniowa konwencja „dna (drupa next age) ×Imaging” koncentruje się na ogromnym znaczeniu technologii obrazowania w odniesieniu do druku i komunikacji oraz skupia aktywnych przedsiębiorców z branży.
Dlaczego drukowane obrazy mają szczególne znaczenie? Jaka będzie przyszła rola sztucznej inteligencji w fotografii i druku? Jakie wymagania dotyczące jakości i zrównoważonego rozwoju muszą spełnić producenci i dostawcy usług? Jakie innowacje dotyczące drukowanych obrazów obiecują wzrost rynku w przyszłości? Te i inne istotne pytania są przedmiotem konferencji dna×Imaging, która po raz pierwszy odbędzie się podczas targów drupa (28 maja - 7 czerwca 2024 r.). Od 1 do 5 czerwca 2024 r. międzynarodowi eksperci będą oferować sesje inspiracyjne, aby zapewnić koncepcje biznesowe i pomysły dotyczące obrazów i druku.
Widzimy wiele wspólnych technologii i pytań, a także rynków, które nakładają się na siebie i wzajemnie napędzają w branży obrazowania i druku. Dlatego wspólnie z „New C” opracowaliśmy nowy format dna×Imaging, który zaprezentuje nowe perspektywy międzynarodowym gościom targów drupa, a także konkretne możliwości biznesowe – mówi Sabine Geldermann, dyrektor drupa, Print Technologies Messe Düsseldorf.
Wolfgang Heinen, CEO New C GmbH & Co KG, dodaje: Fotografia i druk zawsze szły ze sobą w parze: gazety, magazyny, fotoksiążki, opakowania i wiele innych trudno sobie wyobrazić bez drukowanych obrazów. Również odpowiednie technologie wykazują znaczące podobieństwa. Tym, co sprawia, że treść jest istotna, jest drukowanie obrazu. Potencjał, jaki ma to dla przyszłości, zostanie ujawniony dzięki obrazowaniu dna×Imaging.
Firma New C, zajmująca się produkcją multimediów, ma wieloletnie doświadczenie w branży technologicznej, obrazowania i mediów.
Dni tematyczne od jakości obrazu do zrównoważonego rozwoju
Pierwszy dzień konwencji będzie poświęcony „Obrazowaniu AI: Jak sztuczna inteligencja definiuje przyszłość obrazowania i druku”. W pięciu krótkich wykładach tematycznych, tak zwanych inspiration snacks, prelegenci nie tylko zaoferują interesującą wiedzę podstawową, ale także zademonstrują praktyczne inspiracje, w jaki sposób można ulepszyć swój biznes. Ostatnie spotkanie będzie podsumowywać program każdego dnia. Kolejne punkty programu wydarzenia to: „Produkty jutra do druku obrazowego” (2 czerwca), „Czym dokładnie jest jakość obrazu – i dlaczego warto o niej myśleć?” (3 czerwca), „Zrównoważony rozwój jako przewaga konkurencyjna” (4 czerwca) oraz „Innowacje jako siła napędowa na rynku obrazowania i druku” (5 czerwca).
Konwencja dna×Imaging odbędzie się podczas targów drupa na scenie forum dna (drupa next age), które będzie łączyć innowacyjne siły napędowe technologii z nowicjuszami w branży, młodymi talentami i początkującymi firmami, a tym samym zapewni bodźce ukierunkowujące rozwój branży.
Opracowano na podstawie informacji organizatora targów drupa