Top dostawcy na PROMO SHOW 2024
22 Nov 2023 09:24

Sorry, this entry is only available in Polski. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

Czołowi polscy oraz zagraniczni dostawcy potwierdzili swój udział w kolejnej edycji Międzynarodowych Targów Reklamy i Druku PROMO SHOW 2024. V edycja wydarzenia odbędzie się w dniach 14-15 lutego 2024 r. w samym centrum stolicy, w EXPO XXI Warszawa.

PROMO SHOW WARSAW to spotkanie top dostawców z czołowymi agencjami, drukarniami i klientami końcowymi. Najwyższa jakość spotkań B2B na rynku artykułów promocyjnych i poligrafii reklamowej. To wydarzenie dla profesjonalistów poszukujących najlepszych inspiracji w reklamie, poligrafii, druku na tekstyliach, znakowaniu gadżetów reklamowych i innych rozwiązań w szeroko rozumianym marketingu.

  • Ponad 260 wystawców, w tym 50 nowych firm.
  • 90 proc. wystawców pojawi się tylko na PROMO SHOW.
  • Mocna reprezentacja zagranicznych agencji.
  • Komfortowe warunki spotkań w trzech halach EXPO XXI Warszawa.
  • Sprawdzony organizator.

Targi w nowej formule to większa przestrzeń i nowe możliwości dla wystawców z zachowaniem ekskluzywności dla top agencji i drukarń. Event dedykowany jest wyłącznie profesjonalistom z branży: agencjom reklamowym, drukarniom i klientom końcowym.

Nasze targi dedykowane są profesjonalistom z branży, co roku staramy się mocno weryfikować każdą rejestrację. Nie liczymy na ilość zwiedzających, tylko na ich jakość – mówi Monika Opałka, dyrektor sprzedaży w „OOH magazine”, organizator targów.

Promocja wydarzenia w tym roku była mocno widoczna na zagranicznych wydarzeniach.

Zaproszenia na PROMO SHOW dystrybuowane były na targach Premium Sourcing w Paryżu, De Leveranciersdagen w Holandii, a także podczas cyklu eventów w krajach nadbałtyckich: PROMO BALTIC i Gift & Textiles Tour. Przedstawiciele „OOH magazine” pojawili się natomiast na targach C!Print Madrid oraz Corporate Gifts Show w Bukareszcie. Czytaj więcej o tych działaniach TUTAJ.

PROMO SHOW WARSAW po raz kolejny zapowiada się rekordowo. Międzynarodowa kampania reklamowa przyczyniła się do zwiększenia powierzchni wystawienniczej. Rozwijamy współpracę z międzynarodowymi partnerami medialnymi i czołowymi organizacjami branżowymi. Razem z wystawcami szykujemy sporo nowych rozwiązań i atrakcji dla zwiedzających oraz huczne świętowanie ich jubileuszy – mówi Robert Załupski, dyrektor generalny w „OOH magazine”, organizator targów.

WYSTAWCY O PROMO SHOW

Nowy większy format PROMO SHOW 2023 to strzał w dziesiątkę. Wydaje się że klienci/agencje reklamowe doceniły fakt, iż w jednym miejscu mają dostęp do kluczowych dostawców przy zachowaniu kameralności imprezy. Czasy wielkopowierzchniowych eventów chyba mamy za sobą… Texet Poland kontynuuje udział w PROMO SHOW 2024, zapraszamy naszych klientów i nie tylko na nasze stoisko, gdzie ponownie każdy będzie mógł przetestować swoje umiejętności gry w golfa z marką Cutter&Buck – mówi Tomasz Barudin, Texet Poland.

Targi PROMO SHOW są świetną okazja do spotkania się z naszymi polskimi, ale również zagranicznymi klientami – w centrum naszej pięknej stolicy. Dla nas jako midocean, PROMO SHOW to główne targi w tej części Europy, na które klienci z zagranicy chętnie przyjeżdżają. Profesjonalna organizacja też ma dla nas ogromne znaczenie. Kilka tygodni po zakończeniu targów już zaczynamy promować event wśród naszych klientów, zarówno polskich, ale szczególnie – wśród zagranicznych klientów – i to przynosi ogromne efekty. Można powiedzieć, że około 35 proc. odwiedzających nasze stoisko to klienci spoza Polski – mówi Andrzej Gruchot, midocean.

Nasza branża opiera się na relacjach międzyludzkich i codziennym kontakcie z kontrahentami. PROMO SHOW to doskonała okazja do wymiany doświadczeń, spotkań na żywo i rozmów, nie tylko biznesowych. To także możliwość zaprezentowania oferty firmowej i pokazania klientom różnych możliwości wspólnego działania. Dobór miejsca, aranżacja przestrzeni i kontakt z „OOH magazine” to dla nas gwarancja jakości – mówi Paweł Rydzewski, Macma Polska.

PROMO SHOW dla marki dothat to unikatowa szansa na nawiązanie nowych relacji biznesowych z partnerami zarówno z Polski, jak i zza granicy. Wyjątkowość tego wydarzenia polega na jego międzynarodowym charakterze i spotkaniu z przedstawicielami firm reklamowych z różnych zakątków świata. To nie tylko miejsce do prezentacji innowacyjnych rozwiązań dothat, ale także do wymiany doświadczeń i inspiracji, dlatego cieszymy się, że możemy być częścią tych wyjątkowych targów. Już teraz planujemy wiele atrakcji na naszym stoisku, które na pewno zaskoczą zwiedzających tegorocznej edycji PROMO SHOW 2024! – mówi Edyta Lisowska, dothat.

PROMO SHOW to międzynarodowe targi na bardzo wysokim poziomie. Udział w tym wydarzeniu w lutym to także idealny moment na promocję marki, tuż przed sezonem wiosennym. Jesteśmy również zadowoleni z obsługi po stronie organizatora. Całość działań dotyczących dopięcia wszystkich szczegółów związanych z naszym stoiskiem przeprowadzona została bardzo sprawnie. Podczas wydarzenia nasze stoisko odwiedziło wielu istotnych klientów, w tym spora część gości zagranicznych i liczna reprezentacja z Finlandii. Niecierpliwie czekamy na kolejną edycję tego wydarzenia -  Kaj Malmström, ID identity.

Dwa dni intensywnych rozmów biznesowych z ponad 250 gośćmi z 17 krajów. Tak pokrótce przedstawia się nasz bilans PROMO SHOW 2023. Impreza, jak za każdym razem, była perfekcyjnie przygotowana. Wielkie dzięki organizatorom za profesjonalną współpracę i uśmiechy na twarzach klientów. Targi Promo Show to bardzo istotny punkt na mapie marketingowych eventów – podsumowuje Jarosław Kochman, SEMA-PRINT.

Wszystkie referencje i lista wystawców PROMO SHOW 2024 dostępne są na stronie wydarzenia: www.PROMOSHOW.pl

Trwa bezpłatna rejestracja na targi TUTAJ.

Opracowano na podstawie informacji organizatora