9. edycja All in Print China osiąga nowy poziom
23 Nov 2023 07:30

Sorry, this entry is only available in Polski. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

4 listopada w Szanghaju z sukcesem zakończyły się 9. targi All in Print China. Tegoroczna wystawa objęła ponad 110 000 metrów kwadratowych, a w wydarzeniu wzięło udział 1003 profesjonalnych dostawców z branży poligraficznej i opakowaniowej z 14 krajów i regionów, w tym z Chin, Niemiec, Indii, Korei i Japonii. Reprezentowali oni cały ekosystem przemysłu poligraficznego, w tym między innymi wydawnictwa, opakowania papierowe, opakowania giętkie i etykiety. Celem ich uczestnictwa było promowanie nowych technologii w całej branży. Łącznie 108 136 odwiedzających działających w branży poligraficznej ze 126 krajów z całego świata wzięło udział w 4-dniowym wydarzeniu, które łącznie odwiedziło 148 165 osób, w tym 10 164 odwiedzających z zagranicy, co stanowi około 10 proc.

W tym roku przypada 20. rocznica targów All in Print China. Ten 20-letni kamień milowy ma ogromne znaczenie i symbolizuje nowy początek napędzania postępu. All in Print 2023 spełniło wysokie oczekiwania dzięki rekordowej powierzchni wystawienniczej i największej liczbie odwiedzających w historii wydarzenia. Osiągnięcie to dodatkowo dowodzi szybkiego odbicia globalnej branży poligraficznej – stwierdził Evian Gu, dyrektor oddziału Messe Düsseldorf (Shanghai) Co., Ltd.

Popyt zakupowy ze strony firm krajowych wyraźnie wzrósł w porównaniu z pierwszą połową roku, co sprzyjało atmosferze handlowej podczas wydarzenia. W rezultacie All in Print zalicza się obecnie do jednych z najbardziej wpływowych i produktywnych targów w branży poligraficznej i opakowaniowej w zakresie nawiązywania kontaktów i prowadzenia działalności gospodarczej w Azji.

Kompleksowe kategorie pionierskich innowacji branżowych

9. targi All in Print odbyły się w SNIEC (Shanghai New International Expo Center), obejmując dziewięć hal. Skoncentrowały się na 7 głównych tematach: Druk cyfrowy, Przygotowanie do druku i cyfryzacja, Kompleksowy druk, Inteligentny postpress, Kompleksowe opakowania, Innowacyjne materiały oraz Przemysł etykiet i opakowań giętkich. W programie znalazły się dwie wyspecjalizowane strefy: Fabryka Cyfryzacji Druku i Fabryka Innowacji, a także jeden specjalny obszar: Pokaz osiągnięć cyfryzacji przemysłu poligraficznego w delcie rzeki Jangcy. Wydarzenie koncentrowało się na cyfrowej i inteligentnej transformacji przemysłu poligraficznego, łącząc wszystkie aspekty ekosystemu łańcucha przemysłowego i stanowiło platformę wymiany naukowej i technologicznej oraz osiągnięć.

W targach wzięli udział międzynarodowi i krajowi wystawcy, w tym renomowane światowe marki, takie jak: Canon, Epson, Kyocera, Manroland Goss, DuPont, Tesa, DIC Corporation, Toyo Ink i APP, a także chińskie firmy takie jak: Masterwork, Founder, Zenbo, UP Group, Zhongde, Guangming, JMD, Ounuo, Jingang, Fangbang, Shield, Inkj, Cron i Weigang. Setki firm zaprezentowało swoje najnowsze produkty na wystawie, obejmującej szereg ceremonii debiutów i podpisywania umów, które zapewniły branży świeże spojrzenie na innowacje i rozwój.

Intencje zakupowe krajowych firm wzrastają, podczas gdy zagraniczni nabywcy nadal zyskują silną siłę nabywczą

Sabine Geldermann, dyrektor targów drupa, wspomniała: Cieszę się, że wraz z 20-letnim rozwojem targi All in Print China, jako członek drupa, osiągnęły nowy rekord z największą skalą w przestrzeni wystawowej i liczbie odwiedzających.

Hale wystawowe były wypełnione po brzegi podczas czterodniowego wydarzenia. Wstępnie zarejestrowana frekwencja i odsetek odwiedzających targi były rekordowe. Jeśli chodzi o frekwencję grupową, na targi przybyły grupy kupujących z ponad 110 krajowych stowarzyszeń, obejmujących stowarzyszenia drukarskie i opakowaniowe z wielu prowincji, miast i regionów. Prawie 40 międzynarodowych grup kupujących wzięło udział w wystawie, a całkowita liczba uczestników ustanowiła nowy rekord.

Dodatkowo intencje zakupowe krajowych i zagranicznych odwiedzających wzrosły, co doprowadziło do „uwolnienia" trzyletniego stłumionego popytu. W hali wystawowej odbyło się wiele ceremonii podpisania umów i pojawiło się wiele oznaczeń „SOLD” przy sprzętach, co doprowadziło do nawiązania partnerstw, podpisania zamówień i potencjalnych transakcji przez wystawców i odwiedzających. Według danych, 9. targi All in Print wygenerowały miliardy juanów w bezpośrednich transakcjach i późniejszej współpracy, służąc jako znaczący impuls dla ciągłego rozwoju i ekspansji branży poligraficznej.

W trakcie wydarzenia i przed targami było transmitowanych na żywo 38 programów, obejmujących sześć tematów: „Bigshots visit the Show”, równoległe fora, prezentacje wystawców, premiery nowych produktów, kursy dla ekspertów technicznych i sesje matchmakingowe dla zagranicznych nabywców. Te wydarzenia i programy oferowały odwiedzającym dogłębną analizę techniczną i wprowadzenie produktów, co skutkowało znacznym ruchem oraz znaczącym wpływem. Do tej pory programy te uzyskały ponad 200 000 wyświetleń w internecie i oczekuje się, że będą miały trwały wpływ po zakończeniu targów.

Minęły dwie dekady od powstania All in Print w 2003 roku. Przez dwie dekady targi promowały i obserwowały rozwój chińskiego przemysłu poligraficznego. All in Print, jedna z wiodących globalnych wystaw, będzie służyć jako platforma i odgrywać istotną rolę w konwergencji i rozwoju globalnej technologii druku oraz chińskiej produkcji poligraficznej.

10. edycja All in Print China odbędzie się w dniach 28-31 października 2024 r. w SNIEC (Shanghai New International Expo Center).

Opracowano na podstawie informacji drupa.com