The Super Content Group – drupa 2024
11 Dec 2023 10:00

Sorry, this entry is only available in Polski. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

drupa 2024 to jedno z najważniejszych wydarzeń w branży poligraficzno-opakowaniowej. Dziesiątki tysięcy uczestników, wystawców, mediów i innych przedstawicieli sektora odwiedzą Düsseldorf w dn. 28 maja - 7 czerwca przyszłego roku. Świat nieustannie się zmienia, podobnie jak poligrafia. Media branżowe są lustrem tego świata i muszą dostosowywać środki przekazu, wykorzystując strony internetowe, filmy, podcasty i oczywiście druk. Witamy w The Super Content Group.

POLIGRAFIKA  jest jedynym polskim członkiem tej elitarnej grupy, w skład której wchodzą również Branschkoll (Szwecja), Grafkom (Norwegia), Deutscher Drucker (Niemcy), Stampamedia (Włochy), Pixelpower (Portugalia), ImpremPres (Hiszpania), Intermedia Group (Australia i Nowa Zelandia) oraz INKISH.

The Super Content Group będzie relacjonować targi drupa bardziej intensywnie niż jakiekolwiek inne targi w naszej branży. drupa jest wydarzeniem wielokulturowym, które grupa będzie obsługiwać w językach szwedzkim, norweskim, polskim, niemieckim, hiszpańskim, portugalskim, włoskim i angielskim każdego dnia.

Branżowe autorytety i eksperci, tacy jak Ulrich Stetter (Druckhaus Mainfranken i prezes Intergraf), Francois Martin (dawniej BOBST i HP), Anthony Thirlby (dawniej Heidelberg, obecnie JVN Holding), Montserrat Peidro (BOBST, dawniej Heidelberg i HP) podzielą się swoimi sugestiami, co trzeba zobaczyć na drupie. Będziemy również gospodarzem naszego formatu Bonjour, w którym 22 liderów przy śniadaniu omówi najważniejsze trendy i premiery drupa 2024.

 

Każdy z członków grupy zaoferuje różne rodzaje relacji. Mimo to wszyscy zobowiązaliśmy się do publikacji treści wszystkich partnerów, zapewniając wystawcom najszerszą dystrybucję w branży - z napisami w lokalnych językach.

Super Content Group będzie relacjonować targi drupa przez 11 dni, od rana do wieczora i ma ambicję wyprodukować nawet 3 tysiące plików video. Ci, którzy nie wybiorą się do Düsseldorfu osobiście, otrzymają niepowtarzalną możliwość śledzenia na żywo, co dzieje się na targach. Zmaksymalizuj swoją inwestycję w drupa z The Super Content Group!

W sprawie szczegółów prosimy o kontakt z redaktor naczelną:

anna.naruszko@poligrafika.pl

Kontakty do pozostałych członków The Super Content Group:

Branschkoll (Szwecja) Ola Karlsson ola@branschkoll.se www.branschkoll.se

 Deutscher Drucker (Niemcy) Bernhard Niemela b.niemela@print.de www.print.de

Grafkom (Norwegia) Magnus Thorkildsen magnus@grafkom.se www.grafkom.no

ImpremPres (Hiszpania) Rosa Arza rosa.arza@imprempres.com www.imprempres.com

Intermedia Group (Australia i Nowa Zelandia) James Welss  james@intermedia.com.au

www.propack.pro www.sprinter.com.au www.newzealandprinter.co.nz

Pixelpower (Portugalia) Alice Machado   alice.machado@pixelpower.pt www.dopapel.com www.revistapackaging.pt

 Stampamedia & Converting (Włochy) Valentina Carnevali  valentina.carnevali@strategogroup.net
 Enrico Barboglio  enrico.barboglio@strategogroup.net www.stampamedia.net www.convertingmagazine.it

INKISH Henrik Klem Lassen hkl@inkish.tv www.inkish.tv