Nowe oblicze Papierowego Dizajnu
18 Jan 2024 10:00

Sorry, this entry is only available in Polish. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

Papierowy Dizajn to marka papierów ozdobnych firmy Europapier Polska Sp. z o.o. Marka działa na rynku papierów ozdobnych od prawie 10 lat. To, co zaczęło się jako mały projekt grupy entuzjastów papieru, przez dekadę urosło dzięki społeczności kreatywnych osobowości – artystów, grafików, techników druku, specjalistów poligrafii. W sercu naszej społeczności zawsze najważniejsza była miłość do papieru. Pasjonaci, którzy śledzą nas np. w social mediach czy na naszym blogu, na pewno docenią fakt, że po prawie dekadzie wyznaczania papierowych trendów i wspierania branży kreatywnej swoją ekspercką wiedzą i bogatą ofertą papierów ozdobnych, Papierowy Dizajn postanowił odświeżyć swoje oblicze.

Nowe logo to jednak coś więcej niż świeża warstwa tuszu na kartce papieru. To odzwierciedlenie zmieniających się czasów i zdolności Papierowego Dizajnu do dopasowywania się do nich. To podsumowanie dotychczasowych osiągnięć, podkreślenie pozycji i przyszłych ambicji marki.

Gdy zaczynaliśmy pracę nad nową identyfikacją, zależało nam na podkreśleniu i uwzględnieniu dwóch najważniejszych filarów naszej firmy:

– ludzi: wyjątkowych i niezwykłych, ekspertów i pasjonatów. To dzięki ich wiedzy i zaangażowaniu zdobyliśmy pozycję lidera kategorii;

– papieru, będącego nieustanną inspiracją i centrum wszystkich naszych działań.

Nowe logo i towarzyszący mu system ikon nawiązują do samego papieru, procesu produkcji i różnych form jego zastosowania – jego cyklu życia i wielokrotnej regeneracji. W sposób symboliczny przypominają o korzeniach marki: biznesowym i logistycznym zapleczu Europapier Polska, którego jest częścią. Minimalistyczna i nowoczesna czcionka nawiązuje zaś do jej postępowego ducha i chęci patrzenia w przyszłość. Dynamiczna i elastyczna forma powstałego systemu identyfikacji pozwala na swobodne dostosowywanie do różnych mediów i formatów, umożliwiając marce łączenie się z odbiorcami w świeży i innowacyjny sposób.

Odświeżonej identyfikacji towarzyszy również nowe hasło: „Papier ma znaczenie”. Jako Papierowy Dizajn wiemy, jak ważny dla każdego projektu jest odpowiednio dobrany papier. To dzięki niemu istota projektu ożywa, zyskuje zmysłowe oblicze, wzbudza zaciekawienie, myśli, emocje. Mówiąc „papier ma znaczenie”, rozumiemy także, że ważne są jego jakość, pochodzenie i zrównoważony sposób produkcji, dlatego oferujemy największy wybór ekologicznych papierów z dedykowanym wzornikiem.

Przed Wami nowy, ekscytujący rozdział z jeszcze niezapisanymi kartkami papieru. Wkraczamy w przyszłość z pasją i spokojem, otoczeni społecznością utalentowanych, niezwykłych osób, dla których papier ma znaczenie. Społecznością, która ma znaczenie dla nas.

Artykuł sponsorowany

www.papierowydizajn.pl