Marzec Miesiącem Historii Kobiet
8 Mar 2024 09:00

Sorry, this entry is only available in Polish. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

Alliance świętuje obecność kobiet w branży podczas Miesiąca Historii Kobiet poprzez inicjatywy Women in Print Alliance oraz specjalną serię podcastów i treści.

Printing United Alliance, stowarzyszenie drukarskie i poligraficzne w Ameryce Północnej, ogłosiło swoje zaangażowanie w świętowanie i uhonorowanie obecności kobiet w branży poligraficznej poprzez najnowsze inicjatywy Women in Print Alliance i planowane treści w kanałach medialnych Alliance, w tym trzeci rok specjalnej serii podcastów w podcaście Impressions Xchange.

Women in Print Alliance: Refleksja nad przeszłością w drodze ku przyszłości

Przez cały marzec Women in Print Alliance kontynuuje swoją całoroczną misję promowania i wspierania kobiet w branży poligraficznej, jednocześnie poświęcając chwilę na refleksję nad przeszłymi lekcjami kobiet-liderek w społeczności poligraficznej.

Na LinkedIn Printing United można śledzić #WomenMakingPrintHistory, aby poznać wkład kobiet w sektor poligrafii poprzez miesięczną kampanię w mediach społecznościowych. Biuletyn „Women in Print Alliance” służy edukacji i inspirowaniu kobiet działających w poligrafii. Ta bezpłatna publikacja jest otwarta dla wszystkich kobiet pracujących w branży poligraficznej na dowolnym stanowisku lub etapie kariery.

W 2024 r. Women in Print Alliance zaoferuje kobietom jeszcze więcej sposobów na nawiązanie kontaktów, w tym podczas PRINTING United Expo. Wydarzenie to odbędzie się 11 września 2024 r. w Las Vegas.

Na horyzoncie jest również zupełnie nowa możliwość pogłębienia zaangażowania i podniesienia poziomu swoich doświadczeń w Women in Print Alliance dla indywidualnych kobiet i firm. Nowa, płatna opcja członkostwa będzie obejmować połączenie korzyści wirtualnych i osobistych z programami koncentrującymi się na takich tematach, jak rozwój kariery, przywództwo wykonawcze i równowaga między życiem zawodowym a prywatnym.

Ekscytujące w historii kobiet w branży poligraficznej jest to, że jest to naprawdę żywa historia – mówi Lisbeth Lyons Black, dyrektor Women in Print Alliance. – Codziennie obserwuję szczere pragnienie kobiet, które pną się po szczeblach kariery  w całym spektrum branży poligraficznej, aby dzielić się informacjami, lekcjami i doświadczeniami z ich osobistych podróży zawodowych.

Istnieje poczucie dumy z tego, co kobiety zapoczątkowały i osiągnęły w druku – a marzec to wspaniały czas, aby uhonorować te postępy – a jednocześnie prawdziwa motywacja do zwiększenia obecności i wpływu kobiet w całej branży.

Seria podcastów Women in Print i treści poświęcone kobietom z branży poligraficznej

Trzeci rok z rzędu marka medialna Alliance Printing Impressions zaprezentuje specjalną serię podcastów prowadzoną przez Denise M. Gustavson, dyrektor redakcyjną marek medialnych Alliance, honorującą kobiety w branży poligraficznej. Co tydzień kobiety z branży będą dzielić się swoimi historiami o triumfach i wyzwaniach oraz przemyśleniami na temat przyszłości druku.

Jestem bardzo podekscytowana możliwością prowadzenia tego specjalnego podcastu, podkreślającego niezwykłe kobiety w naszej branży – mówi Gustavson. – Trzecia coroczna seria podcastów z okazji Miesiąca Historii Kobiet jest nie tylko inspirująca,  to także potężne przypomnienie o różnorodnych talentach napędzających innowacje w druku.

Inne marki medialne Alliance zaplanowały wiele wywiadów i rozmów. W marcu co tydzień Wide-Format Impressions będzie prezentować kobiety z branży druku szerokoformatowego. W marcowym podcaście Apparelist gościem specjalnym będzie Carleen Gray, CEO Groupe Stahl North America. W serii profili w Print and Promo Marketing Elise Hacking-Carr przedstawi kobiety na rynku produktów promocyjnych. Kalie Van Dewater z In-Plant Impressions przeprowadzi wywiady z kobietami, które prowadzą dwa największe zakłady w Ameryce Północnej. Firma Packaging Impressions przeprowadzi w mediach społecznościowych serię interaktywnych ankiet ze specjalnymi podpowiedziami zachęcającymi do dialogu między kobietami w branży.

Opracowano na podstawie informacji Printing United Alliance