Personalisation Experience 2024
14 Mar 2024 15:00

Sorry, this entry is only available in Polish. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

Druga edycja Personalisation Experience obejmuje jednodniową konferencję z udziałem ekspertów branżowych oraz kompleksową strefę wystawienniczą. Wydarzenie stanowi kluczową platformę dla profesjonalistów z branży, którzy mogą zapoznać się z najnowszymi rozwiązaniami umożliwiającymi personalizację, od najnowocześniejszych narzędzi do projektowania i oprogramowania do automatyzacji sklepów internetowych po zaawansowany sprzęt do drukowania i wykańczania oraz materiały eksploatacyjne, prezentowane przez ponad 90 dostawców.

Podczas Personalisation Experience odwiedzający będą mogli zapoznać się z oprogramowaniem umożliwiającym personalizację, m.in. łatwymi w użyciu narzędziami do projektowania i przyjaznymi dla klienta rozwiązaniami web-to-print od takich dostawców, jak Antigro Designer, Cre8iveSkill, Kit Builder, Optimus, Printbox, Punch Cloud i Shirtinator.

GTO SRL, Tajima Europe i ZSK Stickmaschinen należą do dostawców, którzy zaprezentują rozwiązania do haftu i personalizacji tekstyliów oraz tampondruku.

W ramach współlokalizowanych wydarzeń ponad 75 innych wystawców zaprezentuje narzędzia do kreatywnych, niestandardowych zastosowań, m.in. drukarki 3D, prasy termiczne i sprzęt wykończeniowy od takich wystawców, jak Transmatic, Dongguan Prosub Technology Co. i Siser. Firmy Brother i Dataline Solutions zaprezentują rozwiązania do automatyzacji, MIS i oprogramowanie workflow, podczas gdy odwiedzający zainteresowani maszynami i podłożami do druku DTF i DTG będą mogli znaleźć produkty Best Sub Technologies Co Limited i Pals Print & Screen BV. Odwiedzający mogą również skontaktować się z dostawcami oferującymi sprzęt do druku cyfrowego i wykańczania na zamówienie, w tym Kornit, Mimaki, Agfa, Epson i Roland.

Duncan MacOwan, dyrektor ds. marketingu i wydarzeń FESPA, komentuje: Zeszłoroczne Personalisation Experience potwierdziło nam, że na rynku istnieje luka na wydarzenie poświęcone personalizacji. Cieszymy się, że możemy przywrócić to wydarzenie w tym roku, aby pomóc właścicielom firm i sprzedawcom detalicznym połączyć się z technologią i oprogramowaniem, które mogą pomóc im wykorzystać możliwości personalizacji. Mogą oni poznać kreatywne narzędzia i technologie produkcji, aby wykorzystać popyt klientów na spersonalizowane produkty i dowiedzieć się, w jaki sposób mogą uczynić personalizację centralnym elementem swojej oferty (…).

Odwiedzający mogą również zakupić bilety na konferencję Personalisation Experience, która odbędzie się 20 marca, gdzie dowiedzą się o sile personalizacji i możliwościach rozwoju komercyjnego, jakie ona reprezentuje. Moderowana przez ambasadora personalizacji FESPA, Richarda Askama, konferencja będzie poświęcona takim tematom, jak: najnowsze innowacje w zakresie materiałów i tkanin w projektowaniu odzieży sportowej, tworzenie wartości dzięki personalizacji, zrównoważony rozwój i trendy, w jaki sposób obieg zamknięty mieści się w projektowaniu produktów, wykorzystanie sztucznej inteligencji w projektowaniu odzieży sportowej oraz dostosowanie wydajności i popytu.

Wszyscy członkowie krajowego stowarzyszenia FESPA lub FESPA Direct mogą uzyskać bezpłatny dostęp do Personalisation Experience i wydarzeń towarzyszących, a cena biletu dla osób niezrzeszonych wynosi 80,00 €.

Opracowano na podstawie informacji organizatora FESPA