Plany inwestycyjne po targach FESPA 2024
12 Apr 2024 14:15

Sorry, this entry is only available in Polish. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

FESPA Global Print Expo 2024, European Sign Expo, Personalisation Experience i inauguracyjne targi Sportswear Pro (19-22 marca 2024 r., RAI Amsterdam) przyciągnęły globalną publiczność decydentów wyższego szczebla, którzy priorytetowo traktują inwestycje w rozwój biznesu. Cztery zlokalizowane imprezy oraz bogaty program wydarzeń i konferencji ujawniły nowe możliwości, podkreślając wiele innowacji i trendów, a także nowe perspektywy dla rynków wertykalnych.

Potwierdzenie planów inwestycyjnych znalazło się wysoko na liście priorytetów odwiedzających te cztery wydarzenia, a 92 proc. publiczności wyraziło chęć inwestycji w sprzęt w ciągu najbliższych 12 miesięcy. Łączna mediana budżetu wyniosła ponad 2,7 mld euro.

W związku z tym impreza przyciągnęła międzynarodową publiczność złożoną z decydentów wyższego szczebla. 76 proc. uczestników stanowili właściciele firm, dyrektorzy, partnerzy lub menedżerowie, a 85 proc. odwiedzających przyznało, że są zaangażowani w proces decyzyjny w swojej firmie.

W ciągu czterech dni w wydarzeniach wzięło udział 12 706 odwiedzających, a 45 proc. z nich uczestniczyło w nich przez więcej niż jeden dzień. Odwiedzający pochodzili ze 120 krajów, z których największą część stanowili goście z Holandii, Niemiec, Wielkiej Brytanii, Włoch, Belgii, Francji, Polski, Hiszpanii, Szwajcarii i Szwecji.

Odwiedzający komentowali szereg rozwiązań na targach, a także możliwość porozmawiania z ekspertami z branży.

Michael Ryan, szef FESPA Global Print Expo, powiedział: Z rozmów z wystawcami i odwiedzającymi podczas wydarzeń wynika, że szum kreatywności i chęć uczenia się oraz odkrywania nowych rozwiązań i pomysłów stanowiły inspirację do dostrzeżenia nowych możliwości dla wszystkich. Informacje zwrotne od naszych gości były niezwykle pozytywne. Doceniono jakość naszej międzynarodowej społeczności wystawców prezentujących rozwiązania dedykowane specjalistycznemu drukowi i oznakowaniu. To naprawdę wyjątkowe uczucie spotkać się z tak wieloma podobnie myślącymi firmami i połączyć ludzi z całego świata, aby rozwijać naszą branżę i tę niesamowitą społeczność. Z niecierpliwością czekam na to, co przyniesie rok po tych wydarzeniach i nie mogę się doczekać, aż wiele pomysłów i inwestycji z targów zostanie zrealizowanych.

Rigte Groenbroek, General Manager, EMEA, Onyx Graphics, dodał: FESPA to ważne wydarzenie, które buduje międzynarodową świadomość marki, zbiera opinie rynkowe i łączy się z naszymi międzynarodowymi partnerami handlowymi. FESPA oferuje nam idealne połączenie użytkowników końcowych i dystrybutorów z każdej części regionu EMEA, a także jest idealnym środowiskiem do budowania naszych relacji z producentami technologii druku i wykańczania, których sprzęt jest napędzany przez nasze RIP-y. Już teraz myślimy o naszej obecności na targach FESPA 2025 w Berlinie.

Bernado Lourenco, Business Development Manager, Apametal, oznajmił: Dla nas FESPA to świetne wydarzenie dla druku i oznakowania. Gdy rozpoczęliśmy proces rozszerzania naszej działalności na arenie międzynarodowej, wystawianie się na FESPA było dla nas oczywiste. Wiedzieliśmy, że bierzemy udział w konkurencyjnych targach, a FESPA wspierała nas od samego początku.

Laura Thompson, specjalista ds. marketingu cyfrowego w Kit Builder, skomentowała: Bardzo podobało nam się uczestnictwo w FESPA. Nie tylko zapoznaliśmy się z nową branżą i klientami, lecz także mogliśmy zagłębić się w to, co dzieje się w sektorze. Każde wydarzenie było pełne innowacji i kreatywności, a bycie ich częścią to czysta przyjemność.

Mike Horsten, Global PR and Press Manager w firmie Agfa, dodał: Wszyscy wiemy, że FESPA to miejsce, w którym warto być. To świetne targi do promowania produktów. To prawdziwie międzynarodowa impreza, a globalna publiczność to odzwierciedla.

Dzięki największej jak dotąd liczbie wystawców na European Sign Expo 2024, drugiej iteracji Personalisation Experience z zupełnie nową funkcją Personalise Make Wear, a także inauguracyjnemu Sportswear Pro, te wydarzenia i program merytoryczny zapewniły odwiedzającym możliwość zbadania rynków wertykalnych, rozwoju działalności i poszerzenia oferty.

Grono ekspertów branżowych na konferencjach Personalisation Experience i Sportswear Pro zapewniło bogaty w treści program, który przyciągnął gości z całego świata, stymulując ożywione debaty i rozmowy, a także nowe możliwości współpracy.

Targi FESPA Global Print Expo i European Sign Expo powrócą do Messe Berlin w Niemczech od 6 do 9 maja 2025 r.

Opracowano na podstawie informacji organizatora targów FESPA