Peter Jolly powrócił do Duplo International, gdzie dwie dekady temu rozpoczął swoją karierę w branży, w nowo utworzonej roli mającej na celu napędzanie wzrostu u producenta urządzeń postpress.
Jolly ogłosił, że odchodzi z HP Industrial, gdzie od 2017 r. pełnił funkcję dyrektora krajowego w Wielkiej Brytanii i Irlandii.
21 maja dołączy do Duplo International na nowo utworzonym stanowisku dyrektora ds. innowacji. Będzie podlegał bezpośrednio Brunonowi Picquetowi, dyrektorowi generalnemu i prezesowi Duplo International.
Według Picqueta rola Jolly’ego będzie koncentrować się na napędzaniu ambicji wzrostu i ewolucji Duplo, ze szczególnym uwzględnieniem B2 i opakowań.
Jest to strategiczna rola, która będzie napędzać ewolucję naszej działalności, nie tylko pod względem wyników sprzedaży, ale przede wszystkim pod względem otwierania nowych rynków w regionie EMEA – powiedział Picquet. – Udziałowcy Duplo International są bardzo zadowoleni z powrotu Petera i widzą w nim fantastyczną okazję do rozwoju firmy w przyszłości.
Jolly po raz pierwszy dołączył do Duplo w 2004 r. jako menedżer ds. marketingu, awansując na stanowisko dyrektora zarządzającego w Wielkiej Brytanii we wrześniu 2012 r. Odszedł, aby dołączyć do HP pięć lat później.
W swoim poście na LinkedIn, ogłaszającym jego nową rolę, Jolly napisał: Duplo to miejsce, w którym wszystko zaczęło się dwadzieścia lat temu i firma, która dała mi początek kariery, którą mam dzisiaj. To fantastyczne uczucie wrócić.
Powiedział, że początkowo skupi się na ponownym zapoznaniu się z biznesem, co zostanie przyspieszone dzięki terminowi jego nominacji przed objęciem stanowiska w Duplo.
Jolly będzie uczestniczył w targach w Düsseldorfie przez cały czas ich trwania, po czym będzie współpracował z zarządem, aby pomóc firmie zwiększyć przychody w regionie EMEA ponad obecny wzrost działalności, poprzez innowacyjne projekty strategiczne.
Zostało to powtórzone przez Picqueta: Wizjonerskie przywództwo Petera i pasja do przełomowych pomysłów odegrają kluczową rolę w kształtowaniu trajektorii naszej organizacji.
Zapytany, czy planowanie sukcesji było czynnikiem decydującym o nominacji Jolly’ego, Picquet powiedział: Planowanie sukcesji zawsze powinno być częścią każdego planu biznesowego, a Duplo nie jest wyjątkiem. Praca, którą wykonujemy dzisiaj, kładzie podwaliny pod to, czym nasza firma stanie się w przyszłości.
Opracowano na podstawie informacji firmy Duplo