40 lat GMG
28 Jun 2024 08:03

Sorry, this entry is only available in Polski. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

Jako jeden z pionierów i innowatorów w zarządzaniu kolorem, firma GMG pozostaje skoncentrowana na przyszłości nawet w roku jubileuszowym. Robert Weihing, który współprowadzi firmę ze swoim bratem Jörgiem, podsumowuje sukces: W latach 80. nasze oprogramowanie było w stanie po raz pierwszy dokładnie przewidzieć wyniki drukowania, eliminując znaczną ilość domysłów i eksperymentów, do których branża była przyzwyczajona w tamtych czasach.

Zarządzanie kolorami GMG zrewolucjonizowało branżę poligraficzną w kolejnych latach, zarówno pod względem jakości, jak i kosztów. Skutecznie kontrolując stosunkowo niedrogie atramentowe urządzenia drukujące, firma zaoferowała rozwiązanie, które stało się światowym standardem: GMG ColorProof. Obecnie GMG zajmuje się niemal każdym krytycznym zadaniem związanym z kolorem w przygotowaniu do druku, dzięki zróżnicowanemu portfolio produktów.

Dopasowywanie kolorów to nasza specjalność – wyjaśnia Robert Weihing, optymistycznie patrząc w przyszłość. Uważa on, że przewidywalne wyniki druku są dziś jeszcze ważniejsze niż w 1984 r., czyli w roku założenia GMG. Przemysł opakowaniowy oraz postępy w druku cyfrowym to tylko dwa główne wyzwania, w tym: wymagające podłoża, takie jak tektura falista, zarządzanie jakością w wielu zakładach produkcyjnych oraz stosowanie kolorów specjalnych i trend stałych zestawów wielokolorowych napędzanych przez druk cyfrowy. Kwestie te rozciągają się na nadrzędny temat efektywności kosztowej. Wydajność jest najważniejsza – podkreślają Jörg i Robert Weihing. – Rozwiązania GMG do zarządzania kolorami znacząco zwiększają konkurencyjność w produkcji poligraficznej, zapewniając przewidywalne wyniki, spójne kolory i zautomatyzowane procesy zarówno w druku cyfrowym, jak i analogowym.

Zapytani o życzenia z okazji jubileuszu firmy, obaj właściciele odpowiedzieli: Zawsze woleliśmy skupiać się na życzeniach naszych użytkowników. Nie zmieniło się to od 40 lat.

Opracowano na podstawie informacji firmy GMG