Wszystkie technologie we wszystkich zastosowaniach
31 Jul 2024 23:00

Sorry, this entry is only available in Polski. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

Ponad 800 wystawców z całego świata na 92 tys. m2 powierzchni wystawienniczej zaprezentuje swoje najnowsze rozwiązania obejmujące wszystkie segmenty produkcji poligraficznej. Targi PRINTING United Expo odbędą się w dniach 10-12 września br. w Las Vegas Convention Center.

 Konwergencja pod jednym dachem

PRINTING United Expo to jedyne miejsce w Stanach Zjednoczonych, w którym cała branża poligraficzna spotyka się pod jednym dachem, ale w tym roku będzie miała specjalistyczną konkurencję – w tym samym czasie odbywają się targi Labelexpo Americas w Chicago oraz SuperCorr Expo w Orlando na Florydzie. Każde targi mają unikalną propozycję wartości dla swoich uczestników i przyciągną publiczność, która najlepiej do nich pasuje – uważa Mark J. Subers, prezes PRINTING United Expo. – W przypadku Labelexpo i SuperCorr Expo nacisk kładziony jest odpowiednio na produkcję etykiet i tektury falistej. Uważam, że przyciąga to drukarzy i przetwórców, którzy już działają w tych segmentach, aby zobaczyć, jakie innowacje są oferowane przez wystawców. W przypadku PRINTING United przyjęliśmy podejście „jeden dach, konwergencja”, aby przedstawić wszystkie technologie druku we wszystkich segmentach zastosowań. Pozwala to uczestnikom zobaczyć nowe rozwiązania w ich obecnym segmencie, ale także zbadać nowe możliwości netto. Dla naszych uczestników oznacza to możliwość generowania nowych przychodów, a dla wystawców – okazję do spotkania się z nowymi klientami. W obu przypadkach mamy do czynienia z oszczędnością czasu i inwestycji dzięki zgromadzeniu całej branży. PRINTING United udało się rozwinąć z 98. co do wielkości targów w USA do 32. Myślę, że mamy bardzo atrakcyjny model, który przyciągnie oczekiwaną liczbę uczestników.

Szkolenia i edukacja kamieniem węgielnym rozwoju

Ponieważ szkolenia i edukacja pozostają kamieniem węgielnym rozwoju zawodowego, na PRINTING United Expo nie zabraknie możliwości edukacyjnych. Platforma iLEARNING+ Alliance zajmie centralne miejsce, oferując prezentacje na żywo najnowszych kursów i certyfikatów. Praktyczne szkolenia w popularnej strefie odzieżowo-tekstylnej (Apparel Zone) i prowokujące do myślenia sesje w teatrze przyszłości (FutureState Theater) powinny być pozycją obowiązkową wszystkich odwiedzających. Dzięki przemówieniom liderów branży i wielu ścieżkom edukacyjnym uczestnicy dowiedzą się o możliwościach rozszerzenia strumieni przychodów i operacji biznesowych, a także usłyszą o najnowszych trendach, takich jak sztuczna inteligencja, zrównoważony rozwój i zarządzanie kolorami za pomocą nowego G7+. Centrum wiedzy (Knowledge Center) zostało z kolei zaprojektowane jako dynamiczny, interaktywny hub, w którym będzie można zanurzyć się w najnowszych trendach i innowacjach z dziedziny druku, uczestniczyć w sesjach prowadzonych przez liderów branży czy zapoznać się z wieloma przydatnymi informacjami, w tym białymi księgami i raportami branżowymi. PRINTING United Expo to także miejsce spotkania kobiet branży poligraficznej. W 2024 r.

Women in Print Alliance zaoferuje im jeszcze więcej sposobów na nawiązanie kontaktów, w tym podczas corocznego lunchu Women in Print Alliance, który odbędzie się 11 września.

Efekt synergii

W Düsseldorfie podczas targów drupa ogłoszona została współpraca pomiędzy niemieckimi targami i PRINTING United Alliance, co stwarza wiele możliwości synergii. Chociaż nasze partnerstwo z drupa nie zostało jeszcze w pełni zdefiniowane, korzyści płynące ze współpracy największych targów druku i opakowań w Europie i obu Amerykach są oczywiste – wyjaśnia Mark J. Subers. – Zdolność do wykorzystania naszych społeczności i dzielenia się propozycją wartości, jaką każde targi mają do zaoferowania, jest z pewnością jedną z największych zalet. Między obiema organizacjami istnieje wiele własności intelektualnej, którą można się dzielić i adaptować, aby rozwijać swoje wydarzenia, co ostatecznie zapewni uczestnikom wzbogacone wrażenia. PRINTING United Alliance, organizator targów, jest amerykańską organizacją non profit, której misją jest wspieranie długoterminowego dobrobytu branży. Nasza współpraca z targami drupa przyczyni się do realizacji tego celu.

Kolejny przystanek na targowej mapie

Jeśli przedstawiciele branży poligraficznej nie mieli okazji uczestniczyć w targach drupa, to PRINTING United Expo powinno być ich kolejnym przystankiem. Oferujemy podobne modele pod względem szerokiej gamy rozwiązań drukarskich, jednak PRINTING United obejmuje także dekorację odzieży i rozszerzone portfolio rozwiązań wielkoformatowych, które są unikalne dla naszej wystawy. Uczestnictwo w PRINTING United to świetna inwestycja. Dodatkowo odbywa się w Las Vegas, co samo w sobie jest warte podróży! – zachęca Mark J. Subers.  AN