W sierpniowym wydaniu "Poligrafiki" próbujemy zdefiniować, jakie zmiany oraz wyzwania kształtują obecnie sektor etykiet. Wyniki najnowszego raportu FINAT, które są skupione na drugim kwartale 2024 r., pokazują, że europejski rynek materiałów samoprzylepnych wykazał solidny wzrost o 23 proc. rok do roku. Ten kwartał zakończył okres czterech kolejnych kwartałów gwałtownych spadków popytu na materiały etykietowe. Potrzeba konsumentów na produkty samoprzylepne nadal stopniowo się odbudowuje. W Chicago w dn. 10-12 września br. odbywać się będą targi Labelexpo Americas, na których wystawcy zaprezentują szereg nowości – sierpniowe wydanie Poligrafiki poświęcone jest zatem segmentowi etykiet.
Tematem "okładkowym" jest ciekawy wywiad z nową dyrektor generalną Xerox Polska, Sylwią Adamczyk, która wyjaśnia m.in., co kryje się za strategią Reinvention i w jaki sposób koncern zamierza przekuć megatrendy, takie jak sztuczna inteligencja czy zrównoważony rozwój, w korzyści dla swoich klientów.
Zbliżająca się jesień to tradycyjnie czas targów i wydarzeń branżowych, zatem w sierpniowej Poligrafice znajdziecie Państwo także szereg artykułów je zapowiadających.
Owocnej lektury i do zobaczenia na targach!