Nowy numer OOH magazine, przygotowany na Międzynarodowe Targi Reklamy i Druku: Festiwal Marketingu, jest już na rynku. Magazyn zawiera katalog wystawców tej imprezy.
Numer otwiera wywiad z właścicielami marek Lanyard.PRO i Allers Grupa. Katarzyna i Henryk Surdejowie opowiadają o tym, jak 20 lat temu podjęli odważną decyzję o założeniu biznesu oraz o determinacji i nieustannej pracy, która zaprowadziła ich do miejsca, w którym są obecnie. Jubileusze świętuje także wielu przedstawicieli branży, których wspomnienia biznesowej drogi spisane zostały w rozmowach na kolejnych stronach magazynu. Część zaczynała swoją drogę skromnie, a dziś zatrudnia kilkuset pracowników. Wielu z nich czekały wyzwania i zmiany, które na nowo redefiniowały ich firmy.
Na łamy OOH magazine zaproszono także przedstawicieli największych marek i firm, z którymi rozmawiano o mijającym roku i rozwoju. Tym razem pojawili się przedstawicieli Hochlandu Polska, Herbapolu-Lublin, Vorwerku oraz MAKRO. W wydaniu znalazły się również inspiracje reklam POS, felietony w zakresie marketingu i nowości z segmentu artykułów promocyjnych oraz szeroko pojętej poligrafii.
Najnowsze wydanie magazynu można pobrać TUTAJ.
Event odbywa się 18-19 września w EXPO XXI Warszawa. Swoją obecność na wydarzeniu potwierdziło ponad 210 wystawców.
Trwa bezpłatna rejestracja na to wydarzenie TUTAJ.
Opracowano na podstawie informacji OOH magazine