OOH magazine na Festiwal Marketingu
29 Aug 2024 07:38

Sorry, this entry is only available in Polski. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

Nowy numer OOH magazine, przygotowany na Międzynarodowe Targi Reklamy i Druku: Festiwal Marketingu, jest już na rynku. Magazyn zawiera katalog wystawców tej imprezy.

Numer otwiera wywiad z właścicielami marek Lanyard.PRO i Allers Grupa. Katarzyna i Henryk Surdejowie opowiadają o tym, jak 20 lat temu podjęli odważną decyzję o założeniu biznesu oraz o determinacji i nieustannej pracy, która zaprowadziła ich do miejsca, w którym są obecnie. Jubileusze świętuje także wielu przedstawicieli branży, których wspomnienia biznesowej drogi spisane zostały w rozmowach na kolejnych stronach magazynu. Część zaczynała swoją drogę skromnie, a dziś zatrudnia kilkuset pracowników. Wielu z nich czekały wyzwania i zmiany, które na nowo redefiniowały ich firmy.

Na łamy OOH magazine zaproszono także przedstawicieli największych marek i firm, z którymi rozmawiano o mijającym roku i rozwoju. Tym razem pojawili się przedstawicieli Hochlandu Polska, Herbapolu-Lublin, Vorwerku oraz MAKRO. W wydaniu znalazły się również inspiracje reklam POS, felietony w zakresie marketingu i nowości z segmentu artykułów promocyjnych oraz szeroko pojętej poligrafii.

Najnowsze wydanie magazynu można pobrać TUTAJ.

Event odbywa się 18-19 września w EXPO XXI Warszawa. Swoją obecność na wydarzeniu potwierdziło ponad 210 wystawców.

Trwa bezpłatna rejestracja na to wydarzenie TUTAJ.

Opracowano na podstawie informacji OOH magazine