Współpraca Pulse z Mark Andy podczas dnia otwartego
3 Sep 2024 08:00

Sorry, this entry is only available in Polski. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

Jim Whitehead, dyrektor ds. sprzedaży eksportowej w firmie Pulse

Producenci etykiet z całej Europy dowiedzą się, w jaki sposób innowacyjny system Monolox może pomóc im produkować więcej i lepiej, jednocześnie zwiększając wydajność i oszczędzając pieniądze, podczas bezpłatnego dnia otwartego w Warszawie, w Polsce, w czwartek 26 września br.

Producent specjalistycznych farb do druku wąskowstęgowego Pulse Roll Label Products (Pulse) nawiązał współpracę z Mark Andy, producentem wąskowstęgowych i średniowstęgowych urządzeń drukujących i wykańczających, aby zaprezentować Monolox, system upraszczający druk fleksograficzny, który sprawia, że zmiany aniloksów nie są już koniecznością.

Z niecierpliwością czekamy na zademonstrowanie klientom drukarni, w jaki sposób połączenie naszych najnowocześniejszych farb fleksograficznych LED i stałego druku fleksograficznego Monolox przyniesie korzyści ich firmom – powiedział Jim Whitehead, dyrektor ds. sprzedaży eksportowej w firmie Pulse. Na rynku napędzanym przez krótsze serie, szybkie realizacje i coraz bardziej złożone projekty graficzne, każdy grosz ma znaczenie. Przetwórcy, którzy chcą pozostać konkurencyjni, muszą dokładnie rozważyć, w jaki sposób ich inwestycje poprawią jakość i przepustowość.

Umożliwiając drukarniom produkcję dowolnego koloru spotowego przy użyciu tylko jednej objętości aniloksów, system Monolox redukuje przestoje związane z wyborem aniloksów, minimalizuje ilość odpadów i ogranicza zmienność druku etykiet – wyjaśnia Jim Whitehead.

Monolox jest możliwy dzięki postępowi w technologii atramentów i dostosowanej bazie danych mieszania. Korzystając z serii PureTone o wysokiej wytrzymałości, jednopigmentowych baz, które mogą z łatwością osiągnąć wartość delty E mniejszą niż dwa, w połączeniu ze wszystkimi informacjami wymaganymi do natychmiastowego dopasowania kolorów, maszyny mogą produkować dowolne pół- lub pełne tony z jednego aniloksu. Bez konieczności wymiany wałków rastrowych między zadaniami, przetwórcy znacznie poprawiają swoją produktywność, jednocześnie zwiększając wydajność.

Ten dzień otwarty w Polsce, którego gospodarzem będzie Mark Andy, obejmie wydruki na żywo i demonstracje, które podkreślą różnorodność korzyści, jakie Monolox może pomóc firmom odblokować – dodał Jim Whitehead. – Począwszy od oszczędności kosztów poprzez zakres potrzebnych aniloksów, ilość zużytego materiału i ilość zmarnowanego atramentu, aż po wzrost wydajności dzięki znormalizowanemu wyborowi aniloksów, z uproszczonym dopasowywaniem kolorów, zwiększającym czas pracy maszyny i zapewniającym stałą jakość.

Kolejną zaletą Monolox jest szybki czas realizacji, który sprawia, że fleksografia jest w zasięgu ręki od druku cyfrowego, a mniejsze zużycie farby i utwardzanie LED również przyczynia się do osiągnięcia celów zrównoważonego rozwoju, co jest ważną kwestią dla dzisiejszych przetwórców.

Wytrzymałość atramentów PureTone stosowanych w systemie Monolox oznacza zmniejszenie zużycia średnio o 30 proc. – dodał Jim Whitehead. – Dzięki mniejszej ilości drukowanego atramentu, drukarnie nie tylko korzystają z niższych wydatków, lecz także powodują mniej szkód dla środowiska poprzez niepotrzebne zużycie surowców i związaną z tym emisję gazów cieplarnianych.

Przemysław Polkowski, dyrektor Mark Andy Poland, powiedział, że firma jest podekscytowana możliwością zorganizowania pierwszego w historii wydarzenia Monolox w swoim nowoczesnym zakładzie w Warszawie. Klienci zwracają się do nas w każdym aspekcie przepływu pracy, jako do pioniera branży poligraficznej z ponad 75-letnim doświadczeniem – powiedział. – Dzisiejsze drukarnie balansują na cienkiej granicy między kosztami a możliwościami oferowanymi przez innowacje, które zwiększają wydajność i wspierają zrównoważony rozwój.

Połączenie wysoko wytrzymałych, jednopigmentowych farb fleksograficznych UV i stałego druku fleksograficznego w Monolox może przynieść realne korzyści i poprawić zarówno wydajność produkcji, jak i wyniki finansowe – powiedział Przemysław Polkowski. – Możliwość dołączenia do nas i zobaczenia przełomowych technologii z bliska, na żywo i w akcji, to najlepszy sposób na zrozumienie korzyści, jakie firmy mogą odblokować, i cieszymy się, że możemy współpracować z Pulse podczas tego wydarzenia.

Bezpłatny dzień otwarty Monolox od Pulse odbędzie się w czwartek 26 września br. w Mark Andy Poland w Warszawie. Liczba miejsc jest ściśle ograniczona i będą one przydzielane według kolejności zgłoszeń. Aby zarejestrować się na wydarzenie, należy wysłać e-mail pod adres sales@pulserl.com lub sales@pulsepolska.pl.

Opracowano na podstawie informacji firmy Pulse