Znamy już skład JURY konkursu POS STARS
6 Sep 2024 13:00

Sorry, this entry is only available in Polski. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

Podczas Międzynarodowych Targów Reklamy i Druku Festiwal Marketingu już po raz 16. odbędzie się konkurs branżowy na najlepsze displaye reklamowe POS STARS. Oto tegoroczny skład JURY, który wyłoni zwycięzców w poszczególnych kategoriach oraz wybierze GRAND PRIX tej edycji.

Karolina Karolczak, dyrektor ds. promocji globalnej, AsstrA

Karolina jest ekspertką z ponad 25-letnim doświadczeniem w komunikacji i marketingu oraz budowaniu i wdrażaniu strategii na rynkach międzynarodowych. Jest absolwentką MBA w Paryżu, wykładowcą akademickim, profesjonalnym mówcą trenerem motywacyjnym oraz Coachem z certyfikatem MLC oraz akredytacją trenerską Brian Tracy International. Twórczyni programu treningowego #celomania dzięki któremu jej klienci osiągają cele, autorka wielu publikacji branżowych oraz dotyczących pracy z celami.

Obecnie odpowiada za departament Promocji w grupie kapitałowej AsstrA. W obszarze odpowiedzialności jej zespołu jest: komunikacja globalna marki, działania marketingowe i PR na każdym z rynków, e-commerce, projekty ESG. Odpowiada za wdrażanie strategii na następujących rynkach: Europe, Eastern Europe, Asia & North America. Poprzednio odpowiedzialna za pion marketingu i komunikacji w Grupie ENEL-MED. Dodatkowo jako Partnership & Procurement Director w Sodexo BRS teraz Pluxee była odpowiedzialna za stworzenie modelu współpracy bazującego na Consumer Value Added Proposition z największymi sieciami na rynku. Odpowiadała za wprowadzenie i opracowanie strategii marki Dr Witt, re-launch marki Frugo oraz Black, a także kampanii Levi’s – 501. W 2021 roku została wyróżniona w rankingu Forbes Women – Mistrzynie Linkedin. Od 2018 roku jest wykładowczynią akademicką na Społecznej Akademii Nauk (marketing, PR, strategie zarządzania, digital) oraz wykładowczynią Wyższej Szkoły Bankowej w Warszawie.

Marzena Gutknecht, menedżer ds. marketingu w Sico Print Solutions

Od ponad 20 lat jest związana z branżą poligraficzną, z doświadczeniem w obsłudze klienta, zakupami oraz w marketingu i zarządzaniu komunikacją, zarówno w firmach z kapitałem polskim, jak i w międzynarodowej grupie kapitałowej. Wraz z wieloletnią obecnością w branży druku cyfrowego idzie rozległa znajomość branży, rynku i trendów.

Odpowiedzialna za marketing i komunikację w Sico Print Solutions, dostawcy i integratora rozwiązań poligraficznych dla reklamy i przemysłu. Sico PS współpracuje zarówno z dużymi, światowymi markami, jak i tymi, które dopiero wchodzą na rynek. Dostawca technologii, wiedzy i propagator wdrażania innowacji w wielkoformatowym druku cyfrowym. Posiada doświadczony, zgrany team o szerokich i zróżnicowanych kompetencjach eksperckich. Dzięki temu, prócz optymalnie dobranych urządzeń i mediów, oferuje wysokiej jakości serwis, doradztwo i szkolenia.

Patrycja Sienkiewicz-Nowak, dyrektor ds. handlu i współpracy międzynarodowej E.Leclerc, Galec Sp. z o.o.

Doświadczona menedżerka specjalizująca się w zarządzaniu polityką handlową i opracowywaniu propozycji biznesowych, które realizują cele firmy. Negocjator krajowy i międzynarodowy. Lider zmiany, lider zespołu z umiejętnościami komunikacji i zarządzania interesariuszami.

W marketingu wspiera wdrażanie narzędzi pozwalających na coraz szybszy i bardziej skuteczny kontakt z klientami. W zarządzaniu zespołem najbardziej inspiruje ją możliwość dawania ludziom perspektyw rozwoju i wykorzystania ich indywidualnych talentów.

Prywatnie szczęśliwa mama, pasjonatka florystyki, podróży, miłośniczka kryminałów.

Tomasz Kwieciński – starszy menedżer ds. marketingu w DEICHMANN

Ekspert komunikacji marketingowej z ponad 13-letnią praktyką w branży. Doświadczenie zawodowe zdobywał zarówno po stronie agencji (Me & My Friends) realizując działania dla takich marek jak: Lubella, Kubuś, Tymbark, Desperados Red (Grupa Żywiec) czy Ronson Development, jak i pracując po stronie klienta w AmRest jako menedżer ds. komunikacji w Pizza Hut.

Od 2016 r. związany z DEICHMANN, gdzie brał udział w realizacji wszystkich kampanii wizerunkowych dedykowanych polskiemu rynkowi, współpracując z Margaret, Julią Wieniawą, Sylwią Grzeszczak czy Klaudią Halejcio.

Absolwent Wydziału Nauk Ekonomicznych na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu na kierunku Międzynarodowe Stosunki Gospodarcze oraz Dziennikarstwo i Komunikacja Społeczna na Uniwersytecie Wrocławskim. Wykładowca Uniwersytetu Dolnośląskiego DSW.

Agnieszka Zagozda, dyrektor kreatywny, Ster Event

Od 20 lat obsługuje imprezy. Od małego przyjęcia po kilkutysięczne wydarzenia. Jej kreacje eventowe intrygują i inspirują kolejne pokolenia.

Dyplomowany archeolog. Z zamiłowania stylistka i niepoprawna optymistka. Dzień zaczyna mocną czarną kawą. Praca jest jej hobby, a że jestem wyjątkowo relacyjna i komunikatywna, wybrany zawód okazał się wyjątkowo trafnym.

W pracy kieruje się mottem, które brzmi: „Nie ma czegoś takiego jak zły pomysł, zawsze natomiast istnieje pomysł lepszy.”

Krystian Król – strateg ds. marki, event marketingu, neuromarketingu i grafik/DTP

Krystian Król od ponad 13 lat wspiera firmy w osiąganiu celów biznesowych poprzez skuteczne działania marketingowe. Specjalizuje się w tworzeniu i wdrażaniu strategii marek, zarówno na rynkach B2B, jak i B2C. Jego doświadczenie obejmuje wprowadzenie wielu produktów na rynki polskie i zagraniczne, szczególnie w branży FMCG oraz Retail.

Jest ekspertem w realizowaniu celów biznesowych za pomocą wydarzeń. Znany przez ochroniarzy monitoringu z wielogodzinnej obserwacji zachowań konsumentów w sklepach, z pasją oddaje się analizie behawioralnej, co pozwala mu precyzyjnie przewidywać i wpływać na decyzje zakupowe klientów.

Krystian łączy swoją wiedzę marketingową z umiejętnościami graficznymi, tworząc spójne i skuteczne projekty.

Od kilku lat działa pod marką Krystian Król Brand & Event Expert, a ponadto jest właścicielem kilku marek, które z sukcesem działają na rynku eventowym. Jego wszechstronność i podejście do marketingu sprawiają, że jest cenionym partnerem w biznesie.

Strefę POS STARS będzie można odwiedzić podczas Międzynarodowych Targów Reklamy i Druku Festiwal Marketingu 18 i 19 września w EXPO XXI Warszawa i osobiście zobaczyć zgłoszone do konkursu realizacje.

Trwa bezpłatna rejestracja na targi TUTAJ.

Opracowano na podstawie informacji organizatora Festiwalu Marketingu