Niemcy rozpoczynają kampanię zmieniającą postrzeganie druku
12 Sep 2024 07:59

Sorry, this entry is only available in Polski. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

Niemieckie stowarzyszenie branżowe BVDM rozpoczyna kampanię mającą na celu zwiększenie świadomości na temat druku i wsparcie branży poligraficznej. We Love Print to tytuł kampanii, która ma na celu zwiększenie świadomości na temat druku i tego, co może on zrobić dla osób prywatnych i firm.

Kampania We Love Print jest wspierana przez rozbudowaną stronę internetową, wydarzenia informacyjne online oraz wsparcie Media Production Association, Berberich Papier, agencji Hot Suchi i Konica Minolta. Jej celem jest przywrócenie znaczenia druku do świadomości publicznej i promowanie korzystania z druku wśród nabywców i konsumentów, ale także wśród polityków i „wykwalifikowanych pracowników jutra”.

Po raz pierwszy organizacje i firmy z całego łańcucha wartości łączą siły, aby wspierać branżę – mówi BVDM. – Branża poligraficzna zmieniła się, a wraz z nią możliwości reklamy drukowanej. Wzywamy marketerów, aby nie spisywali druku na straty, ale wykorzystywali go w kreatywny sposób.

Wysokiej jakości, dopracowane produkty drukowane mogą być silną odpowiedzią na cyfrowe przeciążenie sensoryczne. Inwestycje w druk oznaczają również inwestycje w uznanie klientów – a to się opłaca.

Kirsten Hommelhoff, dyrektor generalny BVDM, mówi: Razem jesteśmy silni. Serdecznie zapraszam do przyłączenia się do We Love Print w aktywnym promowaniu dobrego wizerunku druku oraz promowaniu naszej branży i naszych produktów. Jest to zadanie, które możemy wykonać tylko wtedy, gdy wszyscy będą działać razem. Pracujmy razem, aby branża odzyskała status, na jaki zasługuje.

Zamiarem jest opracowanie i dostarczenie materiałów pomocniczych, zarówno argumentów, jak i faktów stojących za wykorzystaniem druku i jego skutecznością, a także odpieranie argumentów, że np. przemysł poligraficzny jest odpowiedzialny za niszczenie lasów.

Inne mity dotyczące tego, że druk umiera, są równie szybko obalane. W Niemczech 94 proc. przychodów wydawców książek pochodzi z książek drukowanych, 85 proc. sprzedaży wydawców gazet pochodzi z druku, a poczta bezpośrednia zwiększa współczynniki konwersji. Nawet sprzedawcy internetowi mogą zwiększyć swoje współczynniki konwersji średnio o 4,3 proc. dzięki drukowanej korespondencji bezpośredniej.

Opracowano na podstawie informacji BVDM