360 Support – nowy program Mark Andy
13 Sep 2024 14:15

Sorry, this entry is only available in Polski. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

Mark Andy, dostawca rozwiązań w zakresie drukowania etykiet, ogłasza uruchomienie MA 360 Support - nowego programu, zaprojektowanego w celu zapewnienia kompleksowego wsparcia swoich klientów: od przygotowania prac do druku po ich wykańczanie. Program został oficjalnie zaprezentowany na targach Labelexpo Americas 2024.

Prowadzony przez doświadczonego w branży Steve'a Luedke, nowego wiceprezesa ds. zaawansowanej obsługi klienta Mark Andy, MA 360 Support to pierwszy w historii firmy holistyczny program wsparcia i usług, który odpowiadać będzie na zmieniające się potrzeby klientów firmy Mark Andy.

Po otrzymaniu obszernych informacji zwrotnych z rynku, stało się jasne, że kompleksowy program wsparcia 360 był dla nas najwyższym priorytetem - powiedział Duane Pekar, dyrektor generalny Mark Andy. – Celem MA 360 Support jest zademonstrowanie naszego zaangażowania w to, by stawać się dla naszych klientów kompleksowym partnerem, ponieważ ich rozwój jest naszym rozwojem.

Dzięki zespołowi ekspertów program oferować będzie pełen pakiet usług wsparcia, w tym: oprogramowanie, narzędzia, propozycję optymalizacji procesów, monitorowanie maszyn i poprawę ogólnej efektywności sprzętu (OEE). Ponadto zapewni zaawansowane szkolenia, oferować będzie strategie dotyczące redukcji kosztów i odpadów oraz wsparcie w sprzedaży i marketingu. Wszystko to ma pomóc klientom zmaksymalizować wykorzystanie i zwrot z inwestycji w maszyny fleksograficzne i hybrydowe Mark Andy, a także w sprzęt wykończeniowy.

Kluczową cechą MA 360 Support jest ponowne uruchomienie Mark Andy University. Inicjatywa ta zapewni kompleksowe szkolenia i oferować będzie zasoby edukacyjne w różnych formach: różnego rodzaju sesje, wirtualne instrukcje i kursy na żądanie. Program nauczania obejmie, jak zapowiada firma, szeroki zakres tematów, takich jak przygotowanie do druku, szkolenie operatorów, konserwacja urządzeń, optymalizacja aplikacji i procesów.

Duane Pekar dodaje: MA 360 Support to nie tylko nasza pomoc techniczna, ale również pomoc po zakupie przez klientów naszych maszyn fleksograficznych czy hybrydowych. Współpracując ściśle z klientami, zespół MA 360 Support pomoże im zoptymalizować procesy w ich zakładach i  tak wykorzystywać nowe technologie, by pozostać konkurencyjnymi na stale zmieniającym się rynku.

Oficjalne ogłoszenie i szczegóły programu MA 360 Support zostały zaprezentowane na stoisku Mark Andy podczas targów Labelexpo Americas 2024. Odwiedzający mieli okazję dowiedzieć się więcej o programie i o tym w jaki sposób może on przynieść korzyści dla ich działalności.

 

Opracowano na podstawie materiałów firmy Mark Andy