Już 19 września podczas Międzynarodowych Targów Reklamy i Druku Festiwal Marketingu powróci formuła konferencji MARKETING MIX. Tegoroczna edycja przeznaczona jest dla reprezentantów działów marketingu miast i regionów.
Konferencja dla pracowników działów marketingu urzędów miast i regionów to doskonała okazja do wymiany doświadczeń, wiedzy oraz najlepszych praktyk w zakresie promocji lokalnych społeczności. Wydarzenie zgromadzi specjalistów z różnych części Polski, co może pozytywnie wpłynąć na nawiązywanie relacji i współpracy pomiędzy urzędami.
Networking i współpraca
Konferencja jest przestrzenią do networkingu, gdzie uczestnicy będą mogli wymieniać się kontaktami, pomysłami oraz współpracować nad projektami, które przyniosą korzyści ich regionom.
Prelegenci i eksperci
W wydarzeniu wezmą udział nie tylko praktycy z urzędów, ale również eksperci z branży marketingowej, którzy podzielą się swoimi doświadczeniami oraz wskazówkami.
Korzyści z udziału
- Networking: okazja do nawiązywania nowych kontaktów zawodowych, wymiany doświadczeń i budowania relacji w branży.
- Wiedza i aktualności: uczestnictwo w wykładach i prezentacjach pozwoli na zdobycie najnowszych informacji, trendów oraz innowacji.
- Inspiracja: spotkanie z ekspertami i liderami w danej dziedzinie zainspirują i zmotywują.
- Dyskusja i wymiana pomysłów: konferencje umożliwią uczestnikom dzielenie się pomysłami i dyskutowanie na różne tematy, co może prowadzić do nowych perspektyw i innowacji.
- Motywacja do dalszego rozwoju: udział w takich wydarzeniach często motywuje do dalszego kształcenia się i rozwijania swoich umiejętności.
AGENDA
12:00-12:45 – „Miasto moje a w nim… o promocji miast i regionów” – Jakub Sakowski, Agnieszka Pałasz, Fabryka Marketingu
12:50-13:05 – „Potencjał gadżetów reklamowych w promocji miast i regionów” – Adam Chmielewski, EXPEN
13:10-13:25 – „Potencjał Social Mediów w promocji Miast i Regionów” – Sylwia Kupiec, Shine on Agency
13:30-14:15 – „Mieszkańcy miasta jako kapitał promocyjny” – Jacek Pogorzelski, Partner zarządzający w BlueFox oraz dyrektor zarządzający Primecode.
Po ostatnim wystąpieniu, organizator wylosuje uczestników, którzy otrzymają pakiety gadżetów reklamowych.
Koszt udziału w konferencji to: 49 zł netto.
Zapisy na konferencję: Maciej Cioch, targi@oohmagazine.pl, tel.: 733 985 636
Opracowano na podstawie informacji organizatora Festiwalu Marketingu