Konferencja MARKETING MIX dla miast i regionów
16 Sep 2024 14:00

Sorry, this entry is only available in Polski. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

Już 19 września podczas Międzynarodowych Targów Reklamy i Druku Festiwal Marketingu  powróci formuła konferencji MARKETING MIX. Tegoroczna edycja przeznaczona jest dla reprezentantów działów marketingu miast i regionów.

Konferencja dla pracowników działów marketingu urzędów miast i regionów to doskonała okazja do wymiany doświadczeń, wiedzy oraz najlepszych praktyk w zakresie promocji lokalnych społeczności. Wydarzenie zgromadzi specjalistów z różnych części Polski, co może pozytywnie wpłynąć na nawiązywanie relacji i współpracy pomiędzy urzędami.

Networking i współpraca

Konferencja jest przestrzenią do networkingu, gdzie uczestnicy będą mogli wymieniać się kontaktami, pomysłami oraz współpracować nad projektami, które przyniosą korzyści ich regionom.

Prelegenci i eksperci

W wydarzeniu wezmą udział nie tylko praktycy z urzędów, ale również eksperci z branży marketingowej, którzy podzielą się swoimi doświadczeniami oraz wskazówkami.

Korzyści z udziału

- Networking: okazja do nawiązywania nowych kontaktów zawodowych, wymiany doświadczeń i budowania relacji w branży.

- Wiedza i aktualności: uczestnictwo w wykładach i prezentacjach pozwoli na zdobycie najnowszych informacji, trendów oraz innowacji.

- Inspiracja: spotkanie z ekspertami i liderami w danej dziedzinie zainspirują i zmotywują.

- Dyskusja i wymiana pomysłów: konferencje umożliwią uczestnikom dzielenie się pomysłami i dyskutowanie na różne tematy, co może prowadzić do nowych perspektyw i innowacji.

- Motywacja do dalszego rozwoju: udział w takich wydarzeniach często motywuje do dalszego kształcenia się i rozwijania swoich umiejętności.

AGENDA

12:00-12:45 – „Miasto moje a w nim… o promocji miast i regionów” – Jakub Sakowski, Agnieszka Pałasz, Fabryka Marketingu

12:50-13:05 – „Potencjał gadżetów reklamowych w promocji miast i regionów” – Adam Chmielewski, EXPEN

13:10-13:25 – „Potencjał Social Mediów w promocji Miast i Regionów” – Sylwia Kupiec, Shine on Agency

13:30-14:15 – „Mieszkańcy miasta jako kapitał promocyjny” – Jacek Pogorzelski, Partner zarządzający w BlueFox oraz dyrektor zarządzający Primecode.

Po ostatnim wystąpieniu, organizator wylosuje uczestników, którzy otrzymają pakiety gadżetów reklamowych.

Koszt udziału w konferencji to: 49 zł netto.

Zapisy na konferencję: Maciej Cioch, targi@oohmagazine.pl, tel.: 733 985 636

Opracowano na podstawie informacji organizatora Festiwalu Marketingu