Steve Luedke wiceprezesem ds. zaawansowanej obsługi klienta w Mark Andy
16 Sep 2024 08:00

Sorry, this entry is only available in Polski. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

Firma Mark Andy, dostawca rozwiązań w zakresie drukowania etykiet, ogłosiła powołanie Steve'a Luedke na stanowisko wiceprezesa ds. zaawansowanej obsługi klienta. Dołącza on do Mark Andy wnosząc do firmy duże doświadczenie w branży etykiet i opakowań: ponad 26-letnie z pracy w WS Packaging oraz w części Multi-Color Corporation, gdzie pracował dotychczas.

Steve Luedke poprowadzi uruchomiony niedawno, kompleksowy program wsparcia klientów Mark Andy – MA 360 Support. Zapewnia on, jak podaje firma, solidne wsparcie: od przygotowania prac do druku po operacje wykończeniowe. Program ma pomóc klientom w zwiększaniu wykorzystania maszyn fleksograficznych i hybrydowych Mark Andy oraz urządzeń wykańczających. Doświadczenie Steve’a Luedke w połączeniu z możliwościami firmy Mark Andy w zakresie optymalizacji procesów, narzędzi programowych, rozwoju aplikacji i przepływu pracy ma zapewnić klientom maksymalne wykorzystanie ich procesów w codziennej produkcji.

Kariera Steve’a Luedke w branży obejmowała wcześniej szeroki zakres – od zarządzania biznesem i mechanizmami rozwoju rynku, poprzez działalność inżynieryjną i sprzedaż techniczną, z dużym i praktycznym zaangażowaniem w rozwój produktów, szczególnie w zakresie wykorzystania w ich powstawaniu maszyn fleksograficznych i hybrydowych.

Cieszę się, że mogę rozpocząć pracę w Mark Andy i wykorzystać tu moje doświadczenie, aby wspierać rozwój naszych klientów – mówi Steave Luedke. – Wierzę, że optymalizacja ich działalności, dzięki odpowiednim narzędziom i rozwiązaniom Mark Andy, pozwoli zbudować silne relacje partnerskie z naszymi klientami. Naszym celem jest bowiem nie tylko bycie ich kolejnym dostawcą, ale przede wszystkim prawdziwym partnerem w ich sukcesie.

Duane Pekar, dyrektor generalny Mark Andy, dodaje: Cieszymy się, że Steve Luedke dołączył do zespołu Mark Andy. Jego bogate doświadczenie i unikalna perspektywa z czasów, gdy pracował po stronie klientów, będą nieocenione w pracy nad innowacjami, które mają generować wzrosty. Wiemy bowiem, że sukces naszych klientów będzie naszym sukcesem. Podejście Steve'a do obsługi klientów doskonale pasuje też do naszego zaangażowania w dostarczanie im nie tylko najlepszych produktów, ale także najlepszego doświadczenia w branży”.

Pojawienie się Steave Luedke w Mark Andy zbiega się w czasie ze strategiczną inicjatywą firmy, polegającą wznowieniu Mark Andy University – kompleksowego programu szkoleniowego tej firmy. Ma on zapewniać edukację klientów w zakresie drukowania przy wykorzystaniu zarówno starszych jak i nowych technologii, przy jednoczesnym sprostaniu wyzwaniom, związanym z umiejętnościami i rotacją pracowników, przed którymi staje obecnie wiele firm. Jak przekazuje firma inicjatywa ta, która ruszy na początku 2025 roku, podkreśla zaangażowanie Mark Andy we wspieranie klientów poprzez edukację i praktyczne szkolenia, jeszcze bardziej umacniając tym samym jej pozycję lidera w branży.

Opracowano na podstawie informacji firmy Mark Andy