20 autobusów warszawskiego MZA zaprasza na wrześniowy Festiwal Marketingu. To już druga kampania na nośnikach reklamy zewnętrznej przygotowana przez OOH magazine dla branży artykułów promocyjnych.
Wspólna kampania wystawców promuje gadżety jako skuteczne narzędzie reklamowe. W opinii blisko 86 proc. marketerów artykuły promocyjne budują wizerunek, relacje i wzmacniają markę. Festiwal Marketingu to największe w drugiej połowie roku targi skierowane dla branży reklamy i druku. Podczas wydarzenia prezentują się przedstawiciele sektora szeroko pojętej reklamy – dostawcy artykułów promocyjnych, przedstawiciele poligrafii reklamowej, producenci POS. Wstęp na targi skierowany jest wyłącznie do profesjonalistów i przedstawicieli branży. Wydarzenie ma charakter międzynarodowy.
Połączenie sił z wystawcami Festiwalu Marketingu dało nam możliwość uzyskania dużych zasięgów. Już pierwszego dnia otrzymaliśmy zdjęcia autobusów od mieszkańców Warszawy, co pokazuje, jak szeroko zakrojona promocja dotarła do potencjalnych klientów i partnerów biznesowych. To doskonała okazja dla firm do zaprezentowania swoich możliwości, a także do zwrócenia uwagi na potencjał upominków reklamowych jako efektywnego narzędzia marketingowego – mówi Robert Załupski z OOH magazine, organizatora Festiwalu Marketingu.
W kampanii wzięły udział firmy: COOKIE Słodycze Reklamowe, Easy Gift, Expen, Falk&RossGroup Polska, Gratisownia.pl, Guapa Clean Up, HEADWEAR PROFESSIONALS, ID Identity, Jett Studio, KAMBUKKA, Lanyard.PRO, L-Shop-Team Polska, MACMA Polska, MAXIM Ceramics, OOH magazine, Promonotes, PAR Bakuła, TheOneGroup, TOP Marketing.
Uzupełnieniem akcji jest kampania radiowa realizowana we współpracy z Radio Kolor. Dzięki temu udało się dotrzeć do jeszcze szerszej grupy odbiorców, podkreślając znaczenie targów jako kluczowego wydarzenia w branży marketingu i reklamy. Kampania radiowa przyciągnęła uwagę słuchaczy i zaprosiła ich do odwiedzenia Festiwalu Marketingu. Posłuchaj audycji TUTAJ.
Zdjęcia autobusów w przestrzeni miejskiej wykonała firma Salem Design Studio.
Opracowano na podstawie informacji organizatora Festiwalu Marketingu