Kornit Digital LTD., jeden ze światowych liderów na rynku zrównoważonych, cyfrowych technologii produkcji odzieży i tekstyliów na żądanie, ogłosił 12 września br., że jeden z dostawców niestandardowych produktów muzycznych i eventowych w Niemczech po raz pierwszy przechodzi na technologię cyfrową, przenosząc większość produkcji z sitodruku na produkcję cyfrową z Kornit Digital. Print Palace Textildruck wdraża wielokrotnie nagradzaną linię produkcyjną Kornit Apollo, aby przyspieszyć produktywność i elastyczność, jednocześnie poprawiając ekonomikę jednostkową dla średnich serii produkcyjnych – bez poświęcania jakości.
Będąc na rynku od ponad 30 lat, Print Palace dostarcza jedne z najbardziej wytrzymałych, kreatywnych i wysokiej jakości ubrań dla najlepszych zespołów oraz fanów odzieży promocyjnej i markowej mody. Początkowo wykorzystując sitodruk jako znaczną część swoich mocy produkcyjnych, firma przeprowadza obecnie znaczącą transformację, dokonując pierwszego przejścia na technologię cyfrową – przenosząc większość produkcji na druk cyfrowy na żądanie. Wspierany przez nowy model Kornit All-Inclusive Click (AIC), producent planuje wykorzystać Kornit Apollo do obsługi zleceń produkcyjnych do 500 sztuk, aby poprawić ogólną prędkość i czas wprowadzenia na rynek, a dodatkowo zwiększyć rentowność swojej działalności sitodrukowej dzięki połączonemu podejściu do produkcji.
W ciągu ostatnich kilku lat zaobserwowaliśmy gwałtowny wzrost liczby zleceń do 500 sztuk, w połączeniu z zapotrzebowaniem na wysoką jakość, nasycenie kolorów i unikalne projekty. Spowodowało to poważne wąskie gardła w naszej produkcji sitodruku – powiedział Volker Rehdanz, właściciel Print Palace Textildruck. – Kornit Apollo jest jednym z największych osiągnięć, jakie widzieliśmy w produkcji cyfrowej od lat i jest zdecydowanie elitarnym rozwiązaniem dla produkcji średnionakładowej. Współpracując z Kornit, będziemy w stanie dostarczać klientom to, czego chcą, kiedy tego chcą, i na poziomie jakości i nasycenia, których od nas oczekują.
W przypadku niestandardowej odzieży i towarów klienci nie chcą już składać zamówienia, a następnie czekać tygodniami na otrzymanie gotowych produktów. Odzież, taka jak koszulki i odzież markowa, polega na kreatywnym wyrażaniu siebie, umożliwiając użytkownikowi wyrażanie swoich myśli, uczuć i emocji i dzielenie się nimi ze światem niemal natychmiast. Sitodruk nie został zaprojektowany, aby tak się stało – powiedział Ronen Samuel, dyrektor generalny Kornit Digital. – Dzięki Kornit Apollo i nowemu modelowi AIC umożliwiamy producentom bezpośrednią odpowiedź na to zapotrzebowanie poprzez wysokiej jakości produkcję na żądanie. Jesteśmy zaszczyceni, że możemy współpracować z takim liderem branży jak Print Palace Textildruck, aby pomóc klientom w łatwym spełnianiu ich marzeń poprzez najwyższą jakość niestandardowej odzieży.
Opracowano na podstawie informacji firmy Kornit Digital